BERLIN, NIEMCY - Media OutReach Newswire - 9 września 2025 r. - Podczas targów IFA 2025 w Berlinie, CHiQ ogłosił nawiązanie trzyletniej współpracy z Międzynarodową Federacją Narciarską i Snowboardową (FIS) i został oficjalnym partnerem w zakresie danych Pucharu Świata w skokach narciarskich FIS. Marka przedłużyła też współpracę z mistrzem olimpijskim Andreasem Wellingerem, co jest śmiałym krokiem naprzód w zakresie zaangażowania CHiQ w sporty zimowe.
W ceremonii podpisania umowy udział wzięli Marco Yang, wiceprezes i dyrektor generalny Sichuan Changhong Electric Co., Ltd. wraz z Helen Zhang, wicedyrektor generalną Sichuan Changhong Electric Co., Ltd., James Wu, dyrektor generalny Globalnego Centrum Promocji Marki Changhong, Christian Salomon, dyrektor handlowy FIS oraz mistrz świata w skokach narciarskich Andreas Wellinger.
Założona w 1924 FIS jest światowym liderem w dziedzinie zarządzania sportami zimowymi i reprezentuje ponad 100 państw członkowskich, dążąc do rozwijania i promowania sportów zimowych na całym świecie poprzez organizację zawodów na wysokim poziomie i promowanie międzynarodowych standardów.
Puchar Świata w skokach narciarskich jest znany z intensywnych wrażeń sportowych i wywołuje emocje na całym świecie. Jako wyłączny partner w zakresie telewizji i wyświetlaczy, CHiQ przyczyni się do ulepszenia cyfrowych wrażeń związanych z konkursami Pucharu Świata, dostarczając fanom wciągający obraz wysokiej jakości.
Christian Salomon wypowiadał się o współpracy w samych superlatywach, podkreślając zaangażowanie CHiQ w innowacje technologiczne oraz globalny status marki, który idealnie wpasowuje się w misję FIS. Podkreślił, że partnerstwo pomoże pchać sporty zimowe do przodu, otwierając nowe możliwości na styku sportu i inteligentnej technologii.
W symbolicznym geście wymiany podarunków, Salomon przekazał Yangowi trofeum partnerstwa FIS, a Yang wręczył mu pamiątkę nawiązującą do pandy, która jest ważnym elementem identyfikacji marki CHiQ.
Jako ambasador marki CHiQ, Andreas Wellinger rozmawiał z uczestnikami i rozdawał podarunki.
„CHiQ i ja mamy te same cele, jeśli chodzi o pogoń za innowacjami i postępem. Z radością kontynuuję współpracę, która łączy sporty zimowe i inteligentne technologie dla szerszej grupy odbiorców" - podkreślił.
Jako czołowa chińska marka inteligentnych urządzeń, CHiQ jest silnie obecna w Europie, Australii, Azji Południowo-Wschodniej, na Bliskim Wschodzie i w Ameryce Łacińskiej. W ostatnich latach CHiQ postawił na globalny marketing sportowy, aby wzmacniać swój etos Smart with Style (stylowej inteligencji). W ramach tych działań marka nawiązuje współpracę ze światowej klasy sportowcami i turniejami, aby prezentować jakość i siłę chińskich innowacji na arenie międzynarodowej.
Źródło informacji: Media OutReach