Zamknij
REKLAMA

Orły Meblarstwa, czyli meble na wymiar w Internecie!

14:19, 28.08.2020 | materiały partnera

Nikt nie może zaprzeczyć, że handel się zmienia. Coraz więcej sklepów przenosi się w całości lub w części do świata Internetu, by sprzedawać swoje produkty za pośrednictwem platform e-commerce. Jest to świetny ruch z punktu widzenia marketingu marki, ale czy jedyny, który można wykonać dla mebli na wymiar z Torunia?

Jak sprzedać wymiary online?

Przy meblach na wymiar niewątpliwym kłopotem będzie sprzedaż w formie sklepu online, ponieważ sprzedawanie gotowych produktów o standardowych rozmiarach mijałoby się z samym założeniem. Wycena szafki o niestandardowym kształcie również jest bardzo indywidualna i zależy od bardzo wielu czynników. Rozwiązaniem dla tej sytuacji, które stosują niektórzy przedsiębiorcy jest sprzedaż metra bieżącego produktu, np. szafki kuchennej. Wówczas opieramy się na pomiarach oraz wyliczeniach klienta. Nie zawsze jednak przynosi to najlepszy efekt dla promocji firmy.

Przedstawiamy ofertę sklepu meblowego

Wydaje się więc, że najlepszą opcją będzie prezentacja na stronie internetowej sklepu meblowego modeli poszczególnych mebli, które posiadamy w ofercie. Obok zdjęcia możemy zamieścić cenę dla standardowego wymiaru stołu czy szafy dwudrzwiowej, z zastrzeżeniem, że przy innych gabarytach, może ona ulec zmianie. Zbliżamy się wówczas do bezpośredniego kontaktu z klientem: omawiania projektu kuchni, rozrysowania położenia mebli, negocjacji i wreszcie wyliczenia należności końcowej za wykonanie usługi. Musimy mieć jednak na uwadze, że opracowanie planu kosztuje nas sporo czasu, który musimy wliczyć w koszty. Nie każdy z zainteresowanych klientów wybierze docelowo naszą usługę.

Czy można inaczej zareklamować swoje usługi?

W przypadku mebli na wymiar, sprzedaż internetowa nie jest łatwa. Na pewno nie możemy też całkowicie przejść z biznesem do wirtualnego świata. Co nie znaczy, że nie powinniśmy skorzystać z jego dobrodziejstw. Jednym z nich jest udział w plebiscycie Orły Meblarstwa. Daje on niebywałą możliwość poznania wymiernych opinii klientów o naszym sklepie oraz porównania tego czynnika z innymi firmami w regionie. Wszystko za sprawą metody, przy użyciu której wyłaniani są laureaci. Wynik końcowy to średnia ważona, powstała w wyniku zebrania ocen firm z portali typu: Zumi, Ceneo, Google Maps czy Facebook. Jeśli uczestnik plebiscytu uzyska nie mniej niż 8 punktów w skali dziesięciostopniowej, zostaje laureatem. Jego dane trafią na podstronę miasta, w którym działa. Wyniki wszystkich przedsiębiorców są jawne dla internautów. Łatwo można więc skonfrontować swoją notę z innymi firmami.

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
REKLAMA