Zamknij

Wyniki wyborów prezydenckich 2020 w powiecie sochaczewskim

10:35, 29.06.2020 M.F Aktualizacja: 18:52, 29.06.2020
Skomentuj

Poniżej wyniki wyborów prezydenckich we wszystkich gminach powiatu sochaczewskiego. Najwyższą frekwencję odnotowano w gminach Teresin (66,62 %), Sochaczew (65,11 %) i Nowa Sucha (64,20 %). Wszędzie wybory bezapelacyjnie wygrał obecnie urzędujący prezydent RP Andrzej Duda, który największym poparcie cieszył się w gminie Młodzieszyn (66,04 procent), Iłów (65,86 %) i Rybno (65,24 %).

 Wybory prezydenckie 2020

Wyniki w poszczególnych gminach powiatu sochaczewskiego

Gmina Młodzieszyn

Frekwencja 60,1 %

DUDA Andrzej 1 758 gł. 66,04%

TRZASKOWSKI Rafał 368 gł. 13,82%

HOŁOWNIA Szymon 261  gł. 9,80%

BOSAK Krzysztof 146 gł. 5,48%

KOSINIAK-KAMYSZ Władysław 74 gł. 2,78%

BIEDROŃ Robert 33 gł. 1,24%

ŻÓŁTEK Stanisław  10 gł. 0,38%

JAKUBIAK Marek 4 gł. 0,15%

WITKOWSKI Waldemar 3 gł. 0,11%

TANAJNO Paweł 3 gł. 0,11%

PIOTROWSKI Mirosław 2 gł. 0,08%

 

Gmina Rybno

Frekwencja 62,72

Duda Andrzej 1113 gł. 65,24 %

Trzaskowski Rafał 196 gł. 11,49 %

Hołownia Szymon 181 gł. 10,61 %

Bosak Krzysztof 104 gł. 6,10 %

Kosiniak – Kamysz Władysław 81 gł. 4,75 %

Biedroń Robert 18 gł. 1,06 %

Jakubiak Marek 7 gł. 0,41 %

Tanajno Paweł 3 gł. 0,18 %

Żółtek Stanisław 2 gł. 0,12 gł.

Witkowski Waldemar 1 gł. 0,06 %

Piotrowski Mirosław 0 gł.

 

Gmina Teresin

Frekwencja 66,62 %

DUDA Andrzej 3 043 gł. 50,99%

TRZASKOWSKI Rafał 1 443 gł. 24,18%

HOŁOWNIA Szymon 731 gł. 12,25%

BOSAK Krzysztof 418 gł. 7,00%

KOSINIAK-KAMYSZ Władysław 162 gł. 2,71%

BIEDROŃ Robert 131 gł. 2,20%

ŻÓŁTEK Stanisław 18 gł. 0,30%

JAKUBIAK Marek 11 gł. 0,18%

WITKOWSKI Waldemar 6 gł. 0,10%

PIOTROWSKI Mirosław 4 gł. 0,07%

TANAJNO Paweł 1 gł. 0,02%

 

Gmina Brochów

Frekwencja 61,53

DUDA Andrzej  1 346 gł. 60,71%

TRZASKOWSKI Rafał 387 gł. 17,46%

HOŁOWNIA Szymon Franciszek 219 gł. 9,88%

BOSAK Krzysztof 163 gł. 7,35%

KOSINIAK-KAMYSZ Władysław 53 gł. 2,39%

BIEDROŃ Robert 31 gł. 1,40%

ŻÓŁTEK Stanisław 6  gł. 0,27%

WITKOWSKI Waldemar 5 gł. 0,23%

JAKUBIAK Marek  3 gł. 0,14%

TANAJNO Paweł  2 gł. 0,09%

PIOTROWSKI Mirosław 2 gł. 0,09%

 

Gmina Iłów

Frekwencja 61,92 %

DUDA Andrzej 1 999  gł. 65,86%

TRZASKOWSKI Rafał 338 gł. 11,14%

HOŁOWNIA Szymon 314  gł. 10,35%

BOSAK Krzysztof 184 gł. 6,06%

KOSINIAK-KAMYSZ Władysław 149 gł. 4,91%

BIEDROŃ Robert 27 0,89%

TANAJNO Paweł 9 gł. 0,30%

ŻÓŁTEK Stanisław 8 gł. 0,26%

JAKUBIAK Marek 6 gł. 0,20%

WITKOWSKI Waldemar  1 gł. 0,03%

PIOTROWSKI Mirosław 0 gł. 0,00%

 

Gmina Sochaczew

Frekwencja 65,11 %

DUDA Andrzej 2 790 gł. 51,55%

TRZASKOWSKI Rafał 1 262 gł. 23,32%

HOŁOWNIA Szymon 646 gł. 11,94%

BOSAK Krzysztof 389 gł. 7,19%

KOSINIAK-KAMYSZ Władysław  189 gł. 3,49%

BIEDROŃ Robert 85 gł. 1,57%

ŻÓŁTEK Stanisław  20 gł. 0,37%

JAKUBIAK Marek 16 gł. 0,30%

TANAJNO Paweł  9 gł. 0,17%

WITKOWSKI Waldemar 3 gł. 0,06%

PIOTROWSKI Mirosław 3 gł. 0,06%

 

Gmina Nowa Sucha

Frekwencja 64,20 %

DUDA Andrzej 1 914 gł. 57,53%

TRZASKOWSKI Rafał 602 gł. 18,09%

HOŁOWNIA Szymon 428 gł. 12,86%

BOSAK Krzysztof 210 gł. 6,31%

KOSINIAK-KAMYSZ Władysław 116 gł. 3,49%

BIEDROŃ Robert 36 gł. 1,08%

ŻÓŁTEK Stanisław 7 gł. 0,21%

PIOTROWSKI Mirosław 5 gł. 0,15%

WITKOWSKI Waldemar 4 gł. 0,12%

JAKUBIAK Marek 3 gł. 0,09%

TANAJNO Paweł 2 gł. 0,06%

 

W całym powiecie sochaczewskim kandydaci uzyskali następującą liczbę głosów:

DUDA Andrzej 490 gł. 51,00%

TRZASKOWSKI Rafał 10 568 gł. 25,08%

HOŁOWNIA Szymon 5 098 gł. 12,10%

BOSAK Krzysztof 2 760 gł. 6,55%

KOSINIAK-KAMYSZ Władysław 1 171 gł. 2,78%

BIEDROŃ Robert 729 gł. 1,73%

ŻÓŁTEK Stanisław Józef 110 gł. 0,26%

JAKUBIAK Marek 75 gł. 0,18%

TANAJNO Paweł 46 gł. 0,11%

WITKOWSKI Waldemar 45 gł. 0,11%

PIOTROWSKI Mirosław  42 gł. 0,10%

Frekwencja w powiecie wyniosła 64,55 %

Foto: dezynfekcja lokalu wyborczego w Giżycach, źródło OSP Giżyce

(M.F)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(65)

KrystianKrystian

17 37

NIe bardzo rozumiem osób, które oddały głos na Trzaskowskiego, przecież to jakby na własne życzecnie chcieć dać się okraść i oszukać. Trzaskowski i słowo uczciwość, albo dotrzymanie słowa to słowa absolutnie niepasujące. Tak samo słowo patriota jakoś nie pasuje do Trzaskowskiego podobnie jak do Budki czy Tuska. Echhh, nie kumam takich ludzi... Dali się wcześniej okraść a teraz proszą o jeszcze... 11:34, 29.06.2020

Odpowiedzi:12
Odpowiedz

KrystynaKrystyna

20 10

Nie bardzo rozumiem osób, które głosowały na Dudę. Dyzio Marzyciel wiele nam obiecał, ale za wszystko muszą płacić podatnicy (opłaty za śmieci, większe podatki, opłaty administracyjne itd., itp) 12:11, 29.06.2020


KrystianKrystian

9 16

Krysia co ty bredzisz, mam 24 lata i nie płace podatków. Obniżył wiek emerytalny, czyli to co Trzaskowski podwyższył. A Trzaskowski chce większy koszt uzysku dla artystów - przecież to 2 albo 3 lata temu Duda zrobił. Więc o czym ty do mnie piszesz? 12:32, 29.06.2020


JacekJacek

17 8

A kogo okradł Trzaskowski ?
Jaki dostał wyrok ?
A co z Aferą respiratorów zakupionych przez min. zdrowia
i 3- krotnie przepłaconych?
A maseczki, wieże przy Srebrnej?
Jak się komuś coś zarzuca, to trzeba podać argumenty ! 13:04, 29.06.2020


KarambaKaramba

7 13

Czy Trzaskowski nie jest wiceszefem czy jakoś tak PO? PiS też kradnie ale potrafi siędzielić ze społęczeństwem a PO tylko pod siebie, więc przestań głupoty sadzić jakby Platforma Rafała to był super partia. Większosć to złodzieje i tyle. 13:10, 29.06.2020


rembrantrembrant

8 11

@Jacek - wymień spełnione obietnice Trzaskowskiego, proszę, albo jakieś zasługi większe (tylko nie pisz o strefie relaksu z palet albo użyźnianiu Wisły gnojówką z warszawskich kibli ? 13:12, 29.06.2020


do Krystiana. do Krystiana.

18 2

Każdy ma swój wybór i jako katolik oraz patriota nie komentuj tego. Ja nie mam 24 lat i żadne plus mnie nie objęło. A najchętniej zagłosowałabym na tego, który nie obiecuje rozdawnictwa, lecz uczciwą zapłatę za uczciwą pracę. Boję się, że do czasu II tury wszystko zostanie rozdane za nic, a my (czyt. ludzie pracujący - w średnim wieku) będziemy musieli za to zapłacić. 13:22, 29.06.2020


zenada z krystkazenada z krystka

11 6

okrada to nas teraz a zwlaszcza nasze dzieci które beda splacac te długi piss i duda - ale widac po twoim imieniu ze myslenie to problem dla ciebie 13:38, 29.06.2020


FirlejFirlej

3 7

do zenada - no widzisz, samymi frazesami pustymi się posługujesz, tyle warte twoje pisanie co gadanie tęczowego czaśniętego 14:42, 29.06.2020


.,...,..

10 2

PiS uczciwa partia, banda kłamców i zlodziei 15:01, 29.06.2020


marekmarek

2 1

Bo jesteś ociężały. 15:06, 29.06.2020


papkinpapkin

0 3

ulżyłeś sobie "trzykropku"? 15:08, 29.06.2020


starszy panstarszy pan

1 8

Krystian- bardzo dobry komentarz; ja również nie rozumiem tych, którzy głosowali na trzaskowskiego. Uważam, że to *%#)!& 19:42, 29.06.2020


reo

klawiszklawisz

13 33

Przestępcy popierają Trzaskowskiego ! 11:49, 29.06.2020

Odpowiedzi:8
Odpowiedz

TomaszTomasz

6 12

Swoją drogą czy ktoś potrafi to wyjaśnić, dlaczego Trzaskowskiego i PO zawsze popierają przestępcy? 12:38, 29.06.2020


ObiektywnyObiektywny

18 3

Ja jakoś z tymi co popierają Dudę nie mogę znaleźć wspólnych tematów 12:42, 29.06.2020


gutgut

4 1

A z osadzonymi? :) 13:03, 29.06.2020


JacekJacek

2 0

A konkrety ? 13:10, 29.06.2020


klawiszklawisz

8 8

Do jacek - konkrety? Proszę bardzo, Trzaskowski w cuglach wygrał w więzieniu w Płońsku, wyszukaj sobie na stronie PKW, w cuglach wygrałw areszcie śledczym na Białołęce - też sobie wyszukaj na stronie PKW. Wystarczy Ci konkretów? Idę o zakład, że w innych zakładach karnych jest identycznie, więc moze wyjaśnisz mi ten fenomen, że świat przestępczy popiera Trzaskowskiego? 13:37, 29.06.2020


WujekWujek

8 8

Bo bezprawie im odpowiada a jak Platforma i Czaskoski wróci do władzy to bedzie eldorado dla bandytów 13:39, 29.06.2020


AniaAnia

4 1

Szczególnie morderca Adamowicza, albo pedofile w czarnych kieckach... 12:01, 30.06.2020


DrikDrik

1 2

Anka skąd sie *%#)!& A to, że PO ma niesłabnące popracie wśród bandytów to FAKT. 14:05, 30.06.2020


Kaśka Kaśka

12 23

I co Rafałek w powiecie przegrał ??? Co teraz :( 13:12, 29.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NIE DLA PLATFORMYNIE DLA PLATFORMY

3 7

I całe szczęście, cała warszafka z Wilanowa na rafałka głosowała, 13:32, 29.06.2020


barakusbarakus

4 4

i jajco 13:19, 29.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

urbanurban

9 19

Trzaskowski blokuje odszkodowania dla poszkodowanych w reprywatyzacji, razm z Tuskiem był skok na OFE, wiele rzeczy obskoczyli. Nie widzisz, czy za krótką pamięć masz. A jeśłi sądzisz, że załapiesz się u nich na kawałek łupu, to raczej się mylisz, maluczkich oni nie widzą wogóle 13:21, 29.06.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

......

12 3

A ty u kogo załapałeś się na kawałek łupu? Bo ja u żadnego z nich. 13:24, 29.06.2020


dimadima

2 3

A ty od kiedy nie bijesz swojej żony? 13:30, 29.06.2020


Tylko RAFAŁTylko RAFAŁ

25 12

mądrzy ludzie którym na sercu jest los Polski głosuja na Pana Rafała Trzaskowskiego 14:07, 29.06.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Tylko RaflalaTylko Raflala

4 10

Aj, żartowniś z ciebie, żartowniś ?????? 14:45, 29.06.2020


dwudusznik sochaczewdwudusznik sochaczew

1 9

na trzaskowskiego głosują *%#)!& albo złodzieje. 19:36, 29.06.2020


mieszkaniec kamionamieszkaniec kamiona

0 0

na trzaskowskiego głosują ludzie bezmyślni, bez honoru, bez jakichkolwiek zasad moralnych i etycznych, którzy dobro Polski mają w odbycie. 22:38, 06.07.2020


tom yumtom yum

3 0

https://www.pch24.pl/homocenzura--youtube-usunal-film-ich-prawdziwe-cele,76735,tv.html

polecam obejrzeć

14:29, 29.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

polopolo

2 5

NIestety tylko nieliczni zrozumieją reszta jak pelikany włączy pato-seriale na tvnie 14:44, 29.06.2020


DedededededDededededed

0 2

Zanim dacie się ogłupić koniecznie obejrzyjcie

https://www.pch24.pl/homocenzura--youtube-usunal-film-ich-prawdziwe-cele,76735,tv.html 14:50, 29.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SochomenSochomen

17 5

Tak czytam te wypowiedzi i myślę, że prezydentem powinien zostać Jacek Kurski. Przez pięć lat tak zrył mózgi, że ludzie przestali myśleć. Ja zadam poplecznikom i wyznawcom obecnego prezydenta, jedno pytanie. Co zbudował PiS podczas trwania swoich rządów. Proszę nie pisać co rozdał, o tym, że obniżył wiek emerytalny bo o tym, że emerytury będą niższe to już nie wspomina. O ile skróciły się kolejki do specjalistów i o ile sprawniej działa służba zdrowia? Ile polskich firm odkupił (ja słyszałem, o kolejce na Kasprowy i PeKaO) - gdzie ta polonizacja?. Możemy się spierać, ale błagam na argumenty, a nie populistyczne tvpisowskie hasła niczym nie poparte. 15:05, 29.06.2020

Odpowiedzi:8
Odpowiedz

HamsterHamster

5 7

Dzisiaj nie byłoby już choćby LOT-u, kilku kopalni itd. gdyby PO rządziła. Wiesz, obiektywnie rzecz biorąc, PiSiory dały społeczeństwu masę pieniędzy, którymi to społęczeństwo może zarządzać. i w sumie to prawie spełniony postulat Konfederacji, żeby zostawić pieniądze społęczeństwu a ono bedzie wiedziało jak je spożytkować. Platforma natomiast zabierała, nic nie dawaała. POza tym jakimś cudem nawet wskaźniki nieprzychylnych prawicy instytucji unijnych wskazują, że idzie to w dobrym kierunku. Ale może ty masz jakieś twarde dane przemawiające z Trzaskowskim? 15:15, 29.06.2020


triktrik

6 5

Sochomen - a lepszy bedzie "Piniendzy nie ma i nie bendzie"? Pisiory chociaż potrafią się dzielić kasą. 15:17, 29.06.2020


Sochomen Sochomen

9 2

Do HAMSTERA "Dzisiaj nie byłoby już choćby LOT-u", - tego nie wiemy, wtedy kiedy mówiono o słabej kondycji LOT - tenże wymieniał park maszynowy aby stać się najmłodszym w Europie, a nie wiem czy nie na swiecie, a to kosztuje. Nie wiemy jak by się to zakończyło - polski ówczesny rząd starał się o wsparcie z Unii. Co do kopalń - to deficytowe przedsiębiorstwa, obciążające budżet państwa powinno się zamykać o ekologii nie wspomnę. PIS wydał 1,2 mld zł na blok energetyczny na węgiel - zatrzymał budowę i te pieniądze zostały zmarnowane na propagandę wspierania polskiego górnictwa, po czym ciągną węgiel z Rosji. "Wiesz, obiektywnie rzecz biorąc, PiSiory dały społeczeństwu masę pieniędzy, którymi to społeczeństwo może zarządzać. i w sumie to prawie spełniony postulat Konfederacji, żeby zostawić pieniądze społeczeństwu a ono będzie wiedziało jak je spożytkować." - co innego dostać, a co innego zarobić i tu jest ta subtelna, ale jak ważna różnica. To jest czyste rozdawnictwo zamykające inicjatywę i przedsiębiorczość. "Platforma natomiast zabierała, nic nie dawaała. POza tym jakimś cudem nawet wskaźniki nieprzychylnych prawicy instytucji unijnych wskazują, że idzie to w dobrym kierunku. Ale może ty masz jakieś twarde dane przemawiające z Trzaskowskim?" - o jakich wskaźnikach piszesz. Co jest za Trzaskowskim, może za jego opcją to, to że coś po sobie zostawili - np. autostrady i drogi expresowe, orliki w każdej gminie, gazoport Świnoujście. - a ja cały czas czekam na sukcesy obecnie rządzących!!!! Do TRIKA - pieniędzy nie było i nie powinno być rozdawanych jako zapłata za władzę. PIS się dzieli jak piszesz, ale czym kredytami, które nasze dzieci i wnuki będą spłacać jak nasi rodzice za kilka lat gierkowskiej prosperity. A co do sprawiedliwości to jeśli kraj jest w dobrobycie to niech podniosą kwotę wolną od podatku - skorzystają wtedy Ci, którzy bogactwo tego kraju tworzą czyli wszyscy pracujący Polacy.
16:09, 29.06.2020


Sochomen Sochomen

9 1

Uwielbiam te negatywy - to jest klasyczny PiS-owski ruch. Nie mam żadnych argumentów, walnę negatywa, a niech ma. I tak w TVP Info mówią co innego, a oni wiedzą najlepiej. Do negujących - utwierdzacie mnie w przekonaniu, że mam rację o sile oddziaływania na masy przez piątą władzę (tzn telewizję TVPIS :)) Ludzie wytłumaczcie mi jak to jest, że jest gorzej, a Wy tego nie widzicie? 16:37, 29.06.2020


HamsterHamster

1 5

@Sochomen - to nie po Trzaskowskim i Tusku zostały autostrady tylko po przedsiebiorcach polskich, którzy te autostrady budowali i wielu z nich "dzieki" polityce tych dwóch panów rozłożyło swoje firmy na łopatki budując wszystko za friko, więc nie bajdurz o Trzaskowskim i Tusku jak o dobrych gospodarzach. Ciekawe też, że żądasz od kogoś twardych danych a sam posługujesz się tylko miałkimi stwierdzeniami bez pokrycia. Kreujesz się w wypowiedziach na wolnościowca a jednocześnie krytykujesz wolność wyboru do którego roku życia czlowiek powinien pracować a którą to dał ludziom akurat PiS. Wolność wg ciebie jest tylko wtedy, kiedy PO każe pracować dłużej a dyktatura jest wówczas kiedy PiS daje możłiwość wcześniejszego przejścia na emeryturę informując jednocześnie (i nie posługuj się kłamstwem, że ukrywali jakieś informacje bo nawet tvn takiej propagandy nie uprawia) że dłuższa praca skutkować będzie wyższymi emeryturami.
To wyjaśnij - zgadzasz się, że obiektywnie PiS daje społeczeństwu więcej czy nie niż PO kiedy rządziła? Zgadzam się z toba, że: " co innego dostać, a co innego zarobić i tu jest ta subtelna, ale jak ważna różnica. To jest czyste rozdawnictwo zamykające inicjatywę i przedsiębiorczość." tyle że... ja zestawiam dawanie przez PiS a "niedawanie" przez PO. To, że kraj może być lepiej rządzony wiem i mam taką nadzieję na przyszlosć. Jednakowoż absolutnie takiej nadziei nie daje zamiana PiSu na Platformę Obywatelską i Trzaskowskiego bo PO i szajka już pokazali co "potrafią".
A wskaźniki, wskaźniki - ogólnie się odnoszę do tych płynących z eurostatu, mówiących o wzroście PKB, ilości bezsrobotnych, rentownosci obligacji, prognoz finansowych itp. Oczywiście wszystko możesz podważyć :) 08:41, 30.06.2020


SochomenSochomen

2 0

Do HAMSTERA - krótko ja nie jestem zwolennikiem bezkrytycznym działań poprzednich rządzących, ale wybieram mniejsze zło. Nie pisałem czy popieram czy nie, obniżenie wieku emerytalnego (szczególnie, że zbliżam się do niego nieubłaganie) - pisałem jedynie jako jednym z nielicznych działań rządzących. Co do budowy dróg - większość inwestycji (znaczących) wykonują firmy prywatne, ale trzeba to wszystko zaplanować,zorganizować stworzyć atmosferę inwestycyjną. Mi też nie podobają się np ich koszty budowy, ale doceniam fakt, że mogę przejechać do Wrocławia w 2,5 godziny. Bo one są i to jest fakt. Ja cały czas czekam na wskazanie inwestycji, przedsięwzięć, które skutkują usprawnieniem życia ludziom. Co do tego czy Trzaskowski zmieni oblicze naszego życia? - oczywiście nie - ale ja uważam, że tworzenie prawa będzie miało szansę uwzględniać rację kilku opcji, a nie jedynie słusznej. 09:34, 30.06.2020


lewy czerwcowylewy czerwcowy

1 5

Trzaskowski zdecydowanie nie daje szansy na pozytywną zmianę. Nawet wśród jego zwolenników nie wywołuje takich nadziei. Jedynie walka, blokowanie i zniszczenie. Ot, takie pozytywne podejście :) 10:20, 30.06.2020


wbienkowbienko

1 1

Hamster - to nie PiS sponsoruje wszelkiej maści "plusy" tylko przedsiębiorcy polscy. A różnica w dysponowaniu podatkami pomiędzy poprzednią koalicją rządzącą i obecną jest taka jak pomiędzy słowami "inwestycja" i "konsumpcja". Po inwestycjach zostaje coś trwałego i użytecznego , po konsumpcji zaś śmieci i potrzeba dalszej konsumpcji - "bo się należy". A cóż, nieuzasadnione ekonomicznie i ekologicznie projekty: megalotnisko i przekop mierzei skończą tak jak słynna stępka w Szczecinie - zwykłe robienie wiatru w polu, by gonić króliczka ;) 10:54, 01.07.2020


Pomyślcie choć trochPomyślcie choć troch

14 0

Duda przegrał w całym Toruniu (u Rydzyka), Duda poniósł klęskę w swoim Krakowie, a u nas większość to fanatycy Kaczyńskiego ? 18:18, 29.06.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

dwudusznik sochaczewdwudusznik sochaczew

1 9

nie fanatycy tylko prawdziwi polscy patrioci. A wielkie miasta to beton komunistyczny- uważają się za wielce postępowych a tak naprawdę to cienkie bolki. 19:58, 29.06.2020


TymekTymek

2 5

A u nas w Polsce to w większości wygrał Duda... I co ty na to? 10:35, 30.06.2020


takie drobiazgitakie drobiazgi

12 2

Kaczyński srebrna, Szumowski maseczki, Sasin karty do głosowania, reforma sądownictwa? czy podporządkowanie i unezwłasnowolnienie, 40 tysięcy dla znajomej Kaczyńskiego za pracę na lotnisku którego jeszcze nie ma, emeryci 900 zł dodatku do ręki na rok, afera SKOK, podwyżki cen i to znaczne, inflacja ponad 20%, niestabilny pieniądz drukowany ostatnio na wielką skal. 22:00, 29.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BlueBlue

0 0

a Kaczyński siedzi na żoliborzu - zaciera ręce i diabolicznie się śmieje jak czarny charakter z Jamesa Bonda. Straszny straszak ? 08:59, 30.06.2020


po prostu bajkapo prostu bajka

12 0

osiągnięcia pis i koalicjantów w Socho, droga woda i ścieki, brak inwestorów, brak miejsc pracy, wyprzedaż majątku miasta, nietrafione inwestycje, bezustanne imprezowanie, góry nepotyzmu, zlikwidowane schronisko dla zwierząt, zaniedbane dzielnice peryferyjne no i 60 milionów złotych długu. 22:08, 29.06.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

RembudRembud

1 4

Brak miejsc pracy? Gosciu ale chrzanisz!!!!! Ciągle szukam ludzi do roboty w budowlance i mam duży z tym problem. Czy ty sie z lokalnej opozycji *%#)!& ze takie rzeczy piszesz? Realia poznaj a bajki opowiadaj dzieciom 08:49, 30.06.2020


MimoMimo

1 6

@bajka - Tusk, Trzaskowski, Rostowski, Kopacz - "Polska to nienormalność", rekordowe zadłuzenie państwa, wzrost bezrobocia, podatków, likwidacja 50% kosztu uzysku dla artystów, zamknięte stocznie, afera hazardowa, niekorzystna umowa gazowa (teraz gazprom zwraca kase), planowana sprzedaż MOzejek Lotosu i Enei Rosjanom (na szcześćie się nie udało) kradzież OFE, afera Ambergold, afera z miticznymi inwestorami Tuska z Kataru, Tusk afera ze Smoleńskiem i oddaniem śledztwa Rosjanom, łapówki w rządzie Tuska (Nowak, sędzia na telefon, prywatyzacja pod stołem szpitali itp)... Raczej starczy ? 09:11, 30.06.2020


mieszkaniec kamionamieszkaniec kamiona

3 8

W Kamionie Prezydent Andrzej Duda ma wynik 75%. 22:38, 29.06.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

123ert123ert

2 6

I bardzo dobrze, tak trzymać! 09:00, 30.06.2020


Są tego efekty Są tego efekty

7 1

Najwięcej ludzi na Dudę głosowało ze wsi i z wykształceniem podstawowym 09:04, 30.06.2020


RemikRemik

4 4

Jak widać wykształcenie nie decyduje o inteligencji ? 09:12, 30.06.2020


DartDart

2 1

Lepiej żeby prezydent został wybrany głosami ludzi ze wszi niż przestępców z wiezień! 14:20, 30.06.2020


tujektujek

0 1

Tja, a świstak siedzi i zawija w papierki.??? 08:51, 30.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZamyślonyZamyślony

1 7

Zastanawiam się gdzie logika.Ciągle słyszę o rozdawnictwo.Że 500+ to bardzo złe bo to dla polskich dzieci.Jak Trzaskowski dojdzie do władzy to nie kryje tego że sprowadzi uchodźców.A wówczas będziemy płacić socjal i to nie mały dla np.muzułmanów.A wieczory będziemy spędzać zamknięci w domach jak to ma miejsce w Niemczech,bo uchodźcy rządzą na ulicach.Nie wspomnę jaki niebezpieczeństwo czeka nasze kobiety. 09:11, 30.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MutomboMutombo

1 4

Siejesz rasizm, hejt i ksenofobie. A na poważnie gdyby Trzaskowski wygrał to Polska się rozsypie - goopek zablokuje wszystko co rząd będzie chciał zrobić (tak jak podczas pandemii blokuje w wawie rządową pomoc dla przedsiębiorców). Rząd nie będzie mógł rządzić więc przyjdą nowe wybory, a gooopi ludzie (słowiki warszawskie i iine wielkomiejskie) oddadzą znowu władzę aferzystom z PO, szpitale zaczną być prywatne a tylko 0,0005 procent z tych co głosowali na PO będzie stać na wizytę w szpitalu. Podatki pójdą w górę, homoseksualizm i ideologia LGBT będzie przedmiotem obowiązkowym zamiast religii. Bedziemy mogli latac wcale nie tanimi niemiecki liniami lotniczymi, zamiast LOT-u będzie German Wings, zamiast Orlenu będzie rosyjsko-niemiecki koncern ROSNIEFT i wiele wiele innych takich cudów. Głosujcie na NARCYZA RAFAŁKA - opcja niemiecko-rosyjska nadchodzi!!!! 09:21, 30.06.2020


JanuszJanusz

4 0

Grażyna nie zapomnij o tym jak PIS potraktował niepełnosprawnych i jakie są ceny za śmieci !! ZŁODZIEJE PISOWSKIE 11:53, 30.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JarmuszJarmusz

1 2

Spoko, jak Narcyz Czaskoski wygra to niepełnosprawnych też wywiezie na śmietnik. To takie nienowoczesne 14:06, 30.06.2020


MarudyMarudy

1 4

I tak wygra Endrjiu.
choćbyśta się tu zakwiczeli to i tak nic nie zmienicie. Juz raz było PO i nam wystarczy.
12:22, 30.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wbienkowbienko

0 2

Hamster - to nie PiS sponsoruje wszelkiej maści "plusy" tylko przedsiębiorcy polscy. A różnica w dysponowaniu podatkami pomiędzy poprzednią koalicją rządzącą i obecną jest taka jak pomiędzy słowami "inwestycja" i "konsumpcja". Po inwestycjach zostaje coś trwałego i użytecznego , po konsumpcji zaś śmieci i potrzeba dalszej konsumpcji - "bo się należy". A cóż, nieuzasadnione ekonomicznie i ekologicznie projekty: megalotnisko i przekop mierzei skończą tak jak słynna stępka w Szczecinie - zwykłe robienie wiatru w polu, by gonić króliczka ;) 10:53, 01.07.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DeeloopDeeloop

0 0

@Wbienko - a gdzie było napisane, że PiS sponsoruje "plusy"? Widzisz, zaczynasz wywód od kłamstwa... Chcąc przekonać kogoś do głosowania na Platformę Obywatelską i Trzaskowskiego nie kłam, nie tędy droga. 11:25, 01.07.2020


0%