Zamknij

Nie pozwól się przeoczyć. Zadbaj o otoczenie siedziby swojej firmy

10:02, 13.09.2019 Materiały Partnera Aktualizacja: 10:23, 13.09.2019
Skomentuj

Prowadzenie dowolnego typu działalności gospodarczej to jedna z dziedzin, w której stare powiedzenie „jak Cię widzą, tak Cię piszą” okazuje się szczególnie celne i warto mieć je na uwadze. Nawet najbardziej rzetelne podejście do realizowania kolejnych zamówień i dbałość o atrakcyjność oferty na tle propozycji rywali to tylko część warunków osiągnięcia sukcesu. Oprócz tego trzeba jeszcze pozwolić się zauważyć, a następnie wzbudzić zainteresowanie i zaufanie. W tym celu warto zadbać także o miejsce, w których spodziewamy się klientów bądź kontrahentów.

 

Zadbaj o obecność swoich symboli w efektownej oprawie

Jeśli tylko możemy cieszyć się swobodą w zakresie i kształtowania postaci wykorzystywanego obiektu i nie ogranicza nas kwestia jego własności i czy lokalnych regulacji, zdecydowanie warto zrobić z tego użytek. Dotyczy to także jego otoczenia, zwłaszcza, jeśli do dyspozycji mamy sporo możliwej do zagospodarowania przestrzeni. Jej uporządkowanie, wybudowanie niezbędnych ciągów komunikacyjnych i oświetlenie samo w sobie wpłynie dodatnio na wygląd całości. To wszystko będzie jednak tylko tłem dla realizacji najważniejszego celu, jakim pozostanie zapewnienie łatwości identyfikacji obecnego w danym miejscu podmiotu lub większej ich liczby. Trzeba przy tym zadbać o to, by odnalezienie i rozpoznanie nas nie stanowiło problemy dla żadnego obserwatora, jednak zwłaszcza tego, który przemierzać będzie ulicę. Ustawiony na skraju posesji pylon reklamowy jest jednym z najlepszych na to sposobów, nie pozwalając przeoczyć nas użytkowaniom drogi przemieszczającym się obu kierunkach.

Nośnik tego rodzaju charakteryzuje się w dodatku szerokimi możliwościami adaptacji, a więc i wykorzystania w rozmaity sposób, o czym można przekonać się np. przeglądając ofertę firmy Omega System. Może nam służyć jako elegancki totem promujący jeden podmiot, ale także tablica z szeregiem plansz dla wszystkich użytkowników danego obiektu – to zatem znakomite rozwiązanie dla ich zarządców chcących uniknąć reklamowego chaosu. Więcej – w przypadku, gdy firma wykorzystuje rozległy teren, na którym odbywa się intensywny ruchu pojazdów, tego typu elementy można wykorzystać w roli eleganckich drogowskazów.

Stawiając pylon reklamowy pamiętaj o formalnościach

Zależnie od tego, gdzie chcemy postawić taki pylon i w jakiej postaci, trzeba poznać lokalne uregulowania – w niejednym mieście swoboda stosowania nośników reklamowych została bowiem nieco ograniczona. Istotnym zagadnieniem jest także fakt stałego związania z gruntem. Kwestia ta sprawia bowiem pewne trudności interpretacyjne – okazuje się bowiem, że wcale nie trzeba wkopywać podstawy totemu w ziemię, by urzędnik zakwalifikował dany element jako stale z nią związany. Wystarczy, że jest ona na tyle masywna, że jej zastosowanie niesie ze sobą konieczność użycia specjalnego sprzętu. Może się zatem okazać, że niezbędne będzie nie zgłoszenie, a pozwolenie na budowę. Z reguły nie stanowi to jednak poważnego kłopotu, o czym świadczy rosnąca ilość tego typu nośników pojawiających się w naszych miastach.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%