Zamknij

Sochaczewski oddział PKO Banku Polskiego po nowemu

Artykuł sponsorowany 09:59, 21.07.2025 Aktualizacja: 08:28, 24.07.2025
Skomentuj

Od czerwca klienci Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Sochaczewie korzystają z nowej, zmodernizowanej przestrzeni przy ul. Warszawskiej 70, w bliskiej odległości od Urzędu Miasta, licznych sklepów, osiedli mieszkaniowych, szkół i przedszkoli.

[FOTORELACJA]15888[/FOTORELACJA]

Zmodernizowany oddział to nie tylko estetyczna zmiana wnętrz, ale przede wszystkim wprowadzenie nowych rozwiązań, jak np. stanowisko samoobsługowe. Stanowisko internetowe pozwoli szybko sprawdzić stan konta, zlecić przelew, czy złożyć wniosek o pożyczkę gotówkową lub kartę kredytową.  W razie potrzeby doradcy na miejscu pokażą, jak bezpiecznie korzystać z samoobsługowych urządzeń.

Placówkę zaprojektowano tak, aby było komfortowo i nowocześnie zarówno dla klientów, jak i pracowników. Przestronna sala obsługi wyposażona została w cztery stanowiska kasowo-doradcze oraz pięć pokoi spotkań. Dla osób, które preferują urządzenia samoobsługowe dostępne są dwa wpłatomaty oraz wrzutnia i wspomniane już wcześniej, samoobsługowe stanowisko internetowe.

Bank postawił także na lepszą dostępność usług dla osób starszych i niepełnosprawnych oraz rodziców z małymi dziećmi.

- W naszym oddziale obsługujemy każdego klienta – niezależnie od wieku, czy sprawy, z jaką do nas przychodzi. Oczywiście, wiele spraw teraz można załatwić online, ale nasza rola też jest bardzo ważna. Chociażby edukacyjna. I mam tu na myśli zarówno seniorów, jak i dzieci i młodzież. Cieszy mnie, że od teraz możemy pracować w ładnej, eleganckiej przestrzeni. Doceniają to zarówno osoby, które nas odwiedzają, jak i sami pracownicy oddziału -

- podkreśla Adam Fortuna, dyrektor Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Sochaczewie.

Co zyskali klienci po modernizacji oddziału?

  • Bardziej komfortowe warunki obsługi i elegancką przestrzeń
  • Kameralne pokoje spotkań zapewniające dyskrecję
  • Samoobsługowe stanowisko internetowe, przy którym mogą wykonać proste czynności jak zlecenie przelewu czy sprawdzenie salda
  • Multimedialny kącik dla dzieci
  • Dwa bankomaty z funkcją wpłatomatów

Oddział obsługuje każdy rodzaj klientów, w tym klienta indywidualnego, małe i średnie firmy, osoby zainteresowane kredytem hipotecznym oraz klientów bankowości prywatnej.

Z myślą o najmłodszych klientach, w oddziale ustawione jest stanowisko elektroniczne dla dzieci. To specjalne miejsce na sali oczekiwań, które umila czas młodych klientów spędzony w banku. Stanowisko zostało zaprojektowane, aby uczyć i angażować dzieci w interaktywne zabawy edukacyjne ze świata bankowości.

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Pracownicy banku zwracają szczególną uwagę na edukowanie i informowanie klientów o zasadach bezpiecznego bankowania oraz o zagrożeniach płynących z internetu, czy od telefonicznych oszustów, dbając by dane i finanse klientów były jak najlepiej chronione. Przypominają też klientom o możliwości zweryfikowania w aplikacji mobilnej IKO, czy kontaktuje się z nimi rzeczywisty pracownik banku, a nie podszywający się pod niego oszust. W praktyce wygląda to tak, że klienci, którzy korzystają z IKO mogą podczas rozmowy z pracownikiem banku powiedzieć, że chcą sprawdzić jego tożsamość w aplikacji bankowej. Po chwili otrzymają powiadomienie push (komunikat) w aplikacji z jego danymi (imię i nazwisko, stanowisko, adres oddziału). Wystarczy porównać  te dane z informacjami uzyskanymi od dzwoniącego pracownika. Jeżeli dane są poprawne, wystarczy potwierdzić je w aplikacji PIN-em do IKO i można bezpiecznie kontynuować rozmowę.

Doradcy ostrzegają też klientów by „zapaliła im się czerwona lampka”, gdy po drugiej stronie słuchawki usłyszą prośbę o przekazanie pieniędzy nieznanym osobom oraz by pamiętali, że pracownik banku nigdy nie poprosi o dane logowania do bankowości, kody BLIK czy pełne dane karty płatniczej. Nie będzie też skłaniał do zainstalowania nieznanej aplikacji. Pracownik banku nigdy też nie poprosi o przelanie pieniędzy na nieznane konto. Nie zażąda wskazania pełnych danych osobowych przy zwykłej weryfikacji tożsamości klienta.

Samodzielne bankowanie coraz bardziej popularne

Obecnie wiele spraw bankowych możemy załatwić sami, bez wizyty w oddziale. Tych procesów, którymi można się zająć w sposób cyfrowy przybywa systematycznie, a banki cały czas pracują nad rozszerzeniem tych możliwości. W PKO Banku Polskim to proste, bezpieczne i wygodne, a jednocześnie pozwala oszczędzić czas i pieniądze. Np. wpłacając lub wypłacając pieniądze w urządzeniu należącym do banku (bankomat czy wpłatomat) klient PKO Banku Polskiego nie zapłaci prowizji. Bankowość elektroniczna to m.in. możliwość opłacenia online rachunków za prąd czy mieszkanie bez konieczności wizyty w placówce. Za pomocą aplikacji mobilnej IKO można sprawdzić m.in. saldo i historię rachunku, zlecić przelew na numer rachunku bankowego do dowolnego odbiorcy, spłacić zadłużenie na karcie kredytowej, założyć lokatę czy doładować telefon na kartę.

Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami

W oddziale zadbano o komfort osób z niepełnosprawnościami, seniorów i rodziców z małymi dziećmi. Obsługa znajduje się na jednym poziomie, a osoby, które tego potrzebują mogą skorzystać z podnośnika. Dostępna jest także dostosowana toaleta.

Wywiad z Adamem Fortuną, dyrektorem Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Sochaczewie:

  1. Obsługujecie w oddziale każdy rodzaj: od dzieci po seniorów, od klientów, którzy przyszli do oddziału wykonać proste transakcje – po osoby planujące zakup nieruchomości. Którzy klienci potrzebują szczególnego zaopiekowania?

W naszej codziennej pracy staramy się jak najlepiej zaopiekować każdym klientem - niezależnie od jego wieku, a także transakcji, jaką chce wykonać. Jednak szczególnej uwagi, wsparcia i zaopiekowania wymagają seniorzy. W naszym oddziale skupiamy się na tym, żeby nie tylko doradzać im w sprawach finansowych, ale i edukować, jak nie dać się nabrać oszustom. Jesteśmy pod tym względem bardzo wyczuleni.

  1. Działacie na lokalnym rynki prawie 75 lat. Jak na przestrzeni lat zmieniają się potrzeby klientów?

PKO Bank Polski jest obecne na rynku lokalnym nieprzerwanie od 1950 roku. Przez 75 lat zmienił się rynek bankowy oraz potrzeby i oczekiwania klientów. Obecnie największy nacisk klienci kładą na profesjonalną i szybką obsługę oraz sprawne (bez zbędnych formalności) załatwianie swoich spraw. Klienci coraz chętniej korzystają też ze zdalnych sposobów kontaktu z bankiem, co jest wygodne i szybkie.

  1. W obecnych czasach kluczowy jest temat cyberbezpieczeństwa. W jaki sposób edukujecie klientów w tym zakresie? Którzy klienci obecnie są najbardziej narażeni na próby oszustwa?

Rozmawiamy na temat bezpieczeństwa z klientami w trakcie spotkań i bezpośredniej obsługi. Bierzemy czynny udział w inicjatywach banku z zakresu cyberbezpieczeństwa dla dzieciom i młodzieży w wieku szkolnym oraz seniorów. Z naszych obserwacji wynika, że grupą najbardziej narażoną na próby oszustwa są właśnie seniorzy. 

Pracownicy naszego oddziału są bardzo wyczuleni na niestandardowe i nietypowe zachowania klientów w trakcie bezpośredniej obsługi, co już kilkakrotnie przyczyniło się do udaremnienia różnego typu wyłudzeń np. na policjanta, wnuczka, a nawet na pracownika banku.

  1. Czy angażujecie się w życie społeczne Sochaczewa i okolic? Jeśli tak to w jaki sposób?

Od wielu lat budujemy zaufanie i wspieramy lokalną społeczność. Mamy bardzo dobre relacje z Urzędem Miasta oraz ościennymi gminami. Współpracujemy także z wieloma firmami z Sochaczewa i okolicznych gmin. Jeżeli tylko pojawia się taka możliwość lub okazja to staramy się promować bank w lokalnej społeczności. Największe wydarzenia, w jakich nasz oddział brał udział w ostatnich latach to: 6 i 7 PKO Bieg Charytatywny kolejno w latach 2022 i 2023. Obie edycje miały miejsce na stadionie MOSIR w Sochaczewie. Braliśmy także udział w mniejszych wydarzeniach np. Targi Rolnicze, a także w imprezach organizowanych przez szkoły.

(Artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(2)

RacjonalnyRacjonalny

3 2

Najgorszy bank z możliwych. Mentalność najtrudniej zmienić.

18:10, 24.07.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do racjonalnyDo racjonalny

2 2

To wybierz sobie lepszy i nie marudź....zmień mentalność...będzie ci lżej

14:01, 27.07.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%