[ZT]67967[/ZT]
Centralny Port Komunikacyjny udostępnił podsumowanie spotkań konsultacyjnych dot. przebiegu projektowanej linii kolejowej nr 5 i 50 na odc. węzeł CPK – Płock -Włocławek.
Na zlecenie Centralnego Portu Komunikacyjnego konsorcjum firm IDOM Inżynieria, Architektura i Doradztwo Arcadis oraz BBF realizuje Studium Techniczno-Ekonomiczno-Środowiskowe dla projektu pn.: "Budowa linii kolejowych nr 5 i 50 na odc. węzeł CPK – Płock -Włocławek". CPK udostępniła podsumowanie spotkań konsultacyjnych dot. przebiegu projektowanej linii kolejowej.
- Dziękujemy za aktywny udział w spotkaniach informacyjno-konsultacyjnych oraz za wszystkie głosy odnoszące się do poszczególnych wariantów przebiegu linii kolejowej nr 5 i 50 na odc. węzeł CPK – Płock -Włocławek. Otrzymaliśmy ponad 8 tysięcy ankiet oraz liczne głosy w formie pism, maili i petycji dotyczących przebiegu danej linii. Jak wielokrotnie podkreślaliśmy, naszym priorytetem jest minimalizacja wszelkich niedogodności, które mogą występować przy realizacji istotnej dla rozwoju Polski inwestycji, jaką bez wątpienia jest planowana linia kolejowa nr 5 i 50 na odc. węzeł CPK – Płock -Włocławek. W związku z tym, po ponownej analizie wszystkich wariantów w zestawieniu z uwagami zgłoszonymi przez Państwa, wraz z Wykonawcą STEŚ podjęliśmy decyzję o stworzeniu wariantu hybrydowego (W41) wraz z podwariantem W42. Wariant oraz podwariant hybrydowy stanowi połącznie pozytywnie ocenianych odcinków różnych analizowanych wariantów –
- informuje CPK.
Wariant hybrydowy W41 łączy warianty W1-W9-W4-W8 i W6:
W poniższej tabeli przedstawiono, który z przebiegów dotychczasowych wariantów został zaimplantowany do wariantu hybrydowego.
Do dalszych analiz zostały zarekomendowane warianty W1 i W6.
- Szczegółowe rozwiązania projektowe wraz z zaznaczonym ostatecznym przebiegiem linii rozgraniczającej teren inwestycji oraz projektami podziału działek opracowane będą dla jednego wybranego wariantu (inwestorskiego) przy wykorzystaniu mapy do celów projektowych na etapie opracowania dokumentacji projektowej oraz na etapie pozyskiwania decyzji lokalizacyjnej –
- informuje CPK.
qwerty11:22, 14.06.2023
dziwne, rekomendowano dwa warianty - wariant 1 i wariant 6. w wariancie 6 kolej przecina na poł ulice młynarska(okolice ul. Jana Kazimierza i Chrobrego) - przecież w tym miejscu jest zabudowa mieszkalna wręcz dom przy domu
bit14:44, 14.06.2023
wariant W6 jest na tzw. podpuchę, a od początku było wiadomo, że wybiorą W1, teraz nieco tylko skorygowany w rejonie Bibiampola i dalej na północ jako hybryda W41
bit14:48, 14.06.2023
tyle, że na trasie w41 jest centralnie DPS, błędnie opisany jako leśniczówka, widać staruszkom ciągle wiatr w oczy - jak nie afera to teraz CPK
k.14:54, 14.06.2023
Każdy wariant przebiega przez Boryszew, Kąty, Altankę, Adamową Górę czyli same osiedla mieszkalne. Czym się kierują projektując coś takiego. Aby dalej głosować na PIS. Każdy widzi aby ile dają tylko nikt nie widzi ile z tego każdemu z nas zabiorą, a tu zabierają dorobki życia. Pan w okularach o długim nosie aby się śmieje z tego wszystkiego bo im wszystko wolnoa, a i tak wygrają najbliższe wybory...
jan20:26, 14.06.2023
wystarczy pójść na wybory i pogonić tą ohydną władzę, a następnie rozliczyć złodziejskie przekręty
Co Powie Krysia22:10, 14.06.2023
https://sway.office.com/nbFiJtvL1TtA0ZOQ?ref=Link
Opublikowany link prowadzi do zasobów wymagających logowania.
Prośba do redakcji o aktualizację na poprawny z dostępem do zasobów.
Mario23:28, 14.06.2023
A co na to burmistrz, miasto pocięte i okrążone torami. Mostu przez lata nie potrafią wybudować razem z posłem. PiS dziękujemy. Do zobaczenia przy urnach.
rob10:35, 15.06.2023
a gdzie informacje o gminie iłów? rozryta przez środek gmina. tyle pięknych lasów i nawet przystanku nie będzie.
pier...enie a nie po10:49, 15.06.2023
Sory, nie kupuję bajki o pomyłce. Wariant czerwony został szczegółowo opisany, że jest to hybryda, która łączy kilka wariantów, że powstał na podstawie sugestii i konsultacji. Został opublikowany a później komuś się nie spodobał? Posłowi Ministrantowi? Komu? Cały ten projekt to jakiś żart, ale jakby spojrzeć obiektywnie, czerwony wariant był najmniej szkodliwy dla ludzi, środowiska, był najmniej inwazyjny. Mało tego, tory dochodziły niemalże do jednostki wojskowej. Po co komu linia dochodząca do stacji pkp w Sochaczewie, niech mi ktoś wyjaśni? Sochaczew to nie jest metropolia, nie musi mieć dookoła linii kolejowych... Żenada.
Stefan18:14, 15.06.2023
Wariant w6 to przecina takie miasto jak Kamion Duży na poł ,no pięknie jakiś de.....l zaprojektował.
Mirosław21:06, 08.07.2023
Oby tory nie przecinały asfaltu w Starych Gałkach, Brodach Małych i Niździnie, bo po zablokowaniu drogi nie dojedzie do gminy Mała Wieś !
Pytanie20:13, 07.08.2023
Najważniejsze, żeby wszystkie pociągi cpk zatrzymywały się w Sochaczewie - dojazd dla pracowników cpk, do Wwy, Gdańska itd.
Marek 20:17, 07.08.2023
Jeśli po konsultacjach cpk zrezygnuje z torów przez Boryszew to nie skorzystamy z kolei CPK, bo pociągi nie będą się u nas prawie wcale zatrzymywać.
Tory i tak będą, tylko pociągi nie dla nas
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu tusochaczew.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
2 0
Niech władze powiatowe oprotestują przebieg. Podobno na sercu leży im los tych biednych ludzi. Tylko wróbelki ćwierkają, że powiatowi to na rękę, by linia tam biegła bo się pozbędą kłopotu z DPS. Niech pani Starosta zajmie stanowisko