Zamknij
REKLAMA

Dopiero wszedłeś na rynek? Wykorzystaj pozycjonowanie stron i wypromuj się skutecznie!

12:13, 19.02.2020 | Materiały partnera
Skomentuj

Wprowadzanie do sprzedaży nowych wyrobów czy usług nierzadko stanowi poważne wyzwanie, nawet jeśli stoi za nimi dobrze już wypromowana, rozpoznawalna marka. Trzeba przystąpić do zmasowanego ataku, wielokrotnie eksponując przekaz reklamowy, aby móc zostawić odpowiednio trwały ślad w pamięci konsumentów przyzwyczajonych do innych rozwiązań. To wielkie koszty. Chyba, że... po prostu precyzyjnie wyjdziemy naprzeciw ich potrzebom. Dziś to możliwe.

 

Płać za docieranie tylko do tych, którzy mogą stać się Twoimi klientami

Ileż dylematów nas czeka, jeśli zechcemy skorzystać z rozmaitych form konwencjonalnej reklamy, a zależeć nam będzie na tym, by dobrze wydać przeznaczone na nią pieniądze. W jakiej lokalizacji możemy liczyć na to, że więcej osób zobaczy nasz banner? Czy ich liczba odpowiadać będzie poniesionym kosztom? A może wystarczy, jeśli będzie ich mniej, ale stanowiących grupę, w której możemy spodziewać się największego odsetka zainteresowanych naszą ofertą? Jak ocenić, co bardziej się opłaca? Nie mniej problemów może nastręczać promowanie się w mediach. Zwłaszcza, że nie każda usługa czy produkt może liczyć na masowego odbiorcę. Nie musisz jednak się tym trudzić. Po prostu wykorzystaj najważniejszą cechę internetu!

Nie jest nią ani szybkość, ani wygoda, choć ta ma ogromne znaczenie, o czym za chwilę. Jest nią fakt, że jego użytkownicy nie są całkowicie biernymi odbiorcami treści i nawet, jeśli jej nie tworzą, to selekcjonują ją sami. Jak? Dziś służy do tego przede wszystkim wyszukiwarka Google. To tam zaczynamy przecież wszelkie zakupy czy szukamy rozwiązań rozmaitych problemów. Nie wystarczy jednak, że naszą stronę można w niej odnaleźć. Walcz o jak najwyższe miejsce na liście!

Typowy internauta nie ma bowiem zamiaru trudzić się przeglądaniem wielu stron wyników, jeśli znajduje potrzebne mu treści już na samym początku. Jak przypominają fachowcy z firmy AFTERWEB, nie wszyscy przewijają nawet pierwszą do dołu!

Oferta, kontakt, cennik... to nie wszystko, czego potrzeba na Twojej stronie!

Uzyskanie dobrego miejsca w Google nie jest dziś już jednak takie łatwe. Skończyły się czasy, gdy napisawszy teksty zasobne w słowa kluczowe, wystarczyło już tylko pozyskać po prostu jak najwięcej dowolnych linków. Dziś to sposób nader skuteczny – ale na karnego filtra.

Dlatego rozpoczynając współpracę z agencją SEM zwracajmy uwagę nie tylko na cennik (to właśnie zbyt tanie usługi powinny wzbudzić naszą czujność), ale także doświadczenie konkretnego zespołu. Pozycjonowanie stron to szereg etapów i każdy musi być zrealizowany prawidłowo – od analizy konkurencji i słów kluczowych i audytu, poprzez optymalizację i budowę bazy linków, po kontrolę efektów. Miej pewność, że będą one satysfakcjonujące!

Ile wszystko to może trwać? To zależy od konkretnej sytuacji. Jeśli nasi rywale są liczni i silni, trzeba uzbroić się w cierpliwość. W przypadku bardzo trudnych fraz na miejsce w pierwszej dziesiątce czekać trzeba nawet rok – efekty są jednak tego warte. Łatwe pozwalają na zdobycie go nawet w trzy miesiące – dlatego celna strategia i odpowiedni ich dobór odgrywa wielką rolę.

()
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz (2)

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


TysonTyson

0 0

In the meantime, we take solace from the fact that lending standards for first-time homeowners in Canada have remained strict in recent years,”
said Mr Marion. mortgage broker This chain of events would strain the financial system
as well as the real economy.v 10:08, 23.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA
© tusochaczew.pl | Prawa zastrzeżone