Zamknij

Trwały sukces na rynku jest możliwy, gdy masz stałe wsparcie fachowców od pozycjonowania

14:30, 07.10.2019 Materiały partnera Aktualizacja: 14:37, 07.10.2019
Skomentuj

Uzyskanie wysokiej lokaty na liście wyników organicznych Google to pewny sposób na podniesienie zainteresowania ofertą każdej firmy. Jeśli tylko naszej stronie niczego nie brakuje i właściwie dobrane zostały frazy, znalezienie się w czołówce gwarantuje sukces. Czy wystarczy znaleźć się tam na chwilę? Jak długo warto dbać o zachowanie zdobytych pozycji, by efekt można było uważać za trwały?

 

Każda dobra pozycja jest obiektem zaciętej rywalizacji

Osiągnięcie czołowych miejsc w Google jest obecnie skutecznym sposobem na dotarcie do bardzo szerokiej rzeszy potencjalnych klientów. Co za tym idzie, pozwala w znacznym stopniu wypromować markę na rynku. Na ile jednak skutki tego będą trwałe, jeśli zaprzestaniemy się pozycjonować? Wiele zależy oczywiście od branży i rodzaju oferty, jednak docieranie przede wszystkim do nowych, jeszcze nas nie znających odbiorców jest najważniejszym celem, którego zrealizowanie pozwala osiągnąć sukces. A bez dobrej pozycji będzie to coraz trudniejsze. Zachowaj ją więc!

Po przerwaniu prac nie nastąpi co prawda gwałtowny spadek na szary koniec, straty są jednak nieuniknione. Im bliżej czołówki, tym bardziej zawziętą walkę o nią prowadzi nasza konkurencja. Porzucona przez fachowców witryna będzie więc z pewnością tracić dużo szybciej, niż pięła się w górę. Skutki odczujemy z pewnością. Jak przecież wiadomo, mało który internauta otwiera więcej niż jeden wynik. Dla zdecydowanej większości te, które znajdują się zbyt nisko lub, co gorsza, na kolejnej stronie, są po prostu niewidoczne. Nie oddawaj zdobytych z takim trudem lokat i zachowuj dystans do rywali!

Pozycjonowanie stron wymaga stałej opieki zespołu SEM

Konieczność kontynuowania walki z konkurencją, która tak jak my wcześniej zrobi wszystko, by zdobyć zyskowne pozycje, to najważniejszy powód, dla którego współpraca z agencją SEM powinna mieć charakter stały. Jak przypominają specjaliści z agencji ESEO, pozycjonowanie stron jest ciągłym wyścigiem – nie ma takiego momentu, w którym można uważać je za skończone.

Kolejna istotna rzecz to to, że przecież rynek w każdej branży ulega pewnym zmianom, na które koniecznie musimy być gotowi. Nowe potrzeby klientów należy w porę dostrzec, wprowadzić do przyjętej strategii korekty i dobrać nowe słowa kluczowe. Jeśli zrobisz to we właściwym momencie, zanim ich konkurencyjność radykalnie wzrośnie, nie tylko masz szansę najbardziej skorzystać na nowych trendach, ale też uzyskać to najmniejszym kosztem!

Pamiętajmy także o tym, że Google wcale nie zamierza ułatwiać nam życia i jego algorytmy, które oceniają przecież tak wiele aspektów funkcjonowania strony, także ulegają zmianom. Musimy być na to gotowi, tak samo jak na wymagające niezwłocznego usunięcia błędy techniczne. Stała opieka specjalistów jest więc warunkiem zachowania wysokiej popularności witryny – a pamiętajmy, że nawet jeśli się nie pozycjonujemy, bezpośrednie wejścia zawsze stanowią bardzo niewielki procent. Dbaj o zdobyte miejsca i walcz o kolejne!

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%