W Elżbietowie przed 13.00 doszło dziś do śmiertelnego wypadku z udziałem samochodu osobowego i ciężarówki. Na miejscu lądował śmigłowiec Lotniczego Pogotowia Ratunkowego. Niestety, w wyniku wypadku śmierć na miejscu poniosło pięć osób, w tym troje dzieci.
[FOTORELACJA]10521[/FOTORELACJA]
Jak poinformował nas rzecznik prasowy KPPSP Sochaczew kpt. Rafał Krupa:
- Na Trakcie Jana Pawła II w Elżbietowie doszło do wypadku z udziałem ciężarówki i samochodu osobowego, którym podróżowało 5 osób, dwoje dorosłych i trójka dzieci. Wszyscy nie żyją. Podjęto resuscytację krążeniowo - oddechową u jednego z dzieci, niestety nie przyniosła ona efektu. Kierowca ciężarówki nie odniósł obrażeń.
Droga jest zablokowana w obydwu kierunkach. Na miejscu działają strażacy i policja.
AKTUALIZACJA Z GODZINY 15.00:
Jak podaje mł. asp. Aleksandra Calik z zespołu prasowego KWP w Radomiu:
- Ze wstępnych ustaleń policjantów pracujących na miejscu wynika, że kierująca skodą wyjeżdżając z drogi podporządkowanej najprawdopodobniej nie ustąpiła pierwszeństwa przejazdu pojazdowi ciężarowemu, który poruszał się drogą z pierwszeństwem. W wyniku tego doszło do zderzenia pojazdów. Pięć osób podróżujących osobówką poniosło śmierć na miejscu. Policjanci na miejscu sprawdzili trzeźwość kierującego ciężarówką, jest trzeźwy, ale zgodnie z procedurą od obu kierujących zostanie pobrana krew do badań na zawartość alkoholu oraz innych środków w organizmie. Pod nadzorem prokuratora są wykonywane czynności, które pozwolą na ustalenie przyczyn i okoliczności zdarzenia.
AKTUALIZACJA Z GODZINY 16.00
Jak informuje Agnieszka Dzik, oficer prasowa Komendy Powiatowej Policji w Sochaczewie, samochodem osobowym kierowała 47-letnia kobieta, która w skodzie przewoziła 9-letnią córkę oraz kobietę w wieku 39 lat i jej dzieci w wieku 4 i 7 lat.
[ZT]58601[/ZT]
Użytkownik13:56, 29.06.2021
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Smutek13:57, 29.06.2021
Boże daj siłę rodzinie to przetrwać 13:57, 29.06.2021
Co 14:14, 29.06.2021
Przecież wszyscy się zabili więc ci ty piszesz? 14:14, 29.06.2021
Do pana/pani CO 14:19, 29.06.2021
Wszyscy jadący w samochodzie nie żyją... Ale oni tez mieli rodzine zgineli wnuczkowie i czyjeś dzieci . wiec dla nich duzo siły aby ten ciężki czas przetrwali ...
Niestety czas nie goi ran i z czasem człowiek tez sie do tego nie przyzwyczai bo to bedzie bolało bliskich całe zycie ... 14:19, 29.06.2021
Smutek14:25, 29.06.2021
Co" już w komentarzu Ci to ktoś bardzo dosadnie wyjaśnił.
Przeżyłam to cierpienie i przeżywam do dziś.
Więc "co " lepiej czasami przemilcz pewne tematy, których nie ogarniasz. 14:25, 29.06.2021
typ14:53, 29.06.2021
cóż.... bóg tak chciał.
jakby nie chciał, to by tak nie było
14:53, 29.06.2021
Do pana/pani CO 15:44, 29.06.2021
Nie każdy zna ten ból jakim jest stracenie kogoś bliskiego. I nie rozumie jak to bardzo boli ... Ja znam i jest to bardzo trudne . A upływający czas wcale tych ran nie leczy, a karze uczyć sie żyć dalej bez danej osoby.
Wiadc ktoś pod nickiem CO . Nie ma pojęcia o czym pisze . !! 15:44, 29.06.2021
Pan14:08, 29.06.2021
Zbyt często dochodzi tam do ciężkich wypadków. Dopiero po takiej tragedii może ktoś oprzytomnieje i zareaguje. Za każdym kolejnym wypadkiem na tej drodze współodpowiedzialna będzie osoba zarządzająca drogą 14:08, 29.06.2021
Od ilu14:14, 29.06.2021
Od ilu zabitych ogłaszają żałobę narodowa? 14:14, 29.06.2021
rogal 14:19, 29.06.2021
Jak ty Z... TO RODZINA, TWOJA RODZINA OGŁOSI TRIUMF, *%#)!& 14:19, 29.06.2021
w tedy 15:09, 29.06.2021
Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
rew14:14, 29.06.2021
a co było powodem - opona pękła w tirze? 14:14, 29.06.2021
B14:21, 29.06.2021
" Ze wstępnych ustaleń wynika, że kierująca pojazdem osobowym, wyjeżdżając z drogi podporządkowanej, nie ustąpiła pierwszeństwa kierującemu pojazdem ciężarowym, który poruszał się drogą z pierwszeństwem. " 14:21, 29.06.2021
Www17:54, 29.06.2021
Mózg.... 17:54, 29.06.2021
Adam18:16, 29.06.2021
On zadał to pytanie o 14:00 dopiero o 16 była aktualizacja wiec nie czepiajcie sie go 18:16, 29.06.2021
Ech ludzie, ludzie..14:21, 29.06.2021
Tragedia i tyle 14:21, 29.06.2021
Ja1214:23, 29.06.2021
Ludzie to jest olbrzymia tragedia! Pomodlmy się za te ofiary katastrofy.... 14:23, 29.06.2021
Aa14:27, 29.06.2021
Normalnie już zasuwam do kościoła xD 14:27, 29.06.2021
Twój nick14:37, 29.06.2021
do kogo? albo do czego? 14:37, 29.06.2021
pytam:)17:42, 29.06.2021
do kogo niby mam sie modlic??? 17:42, 29.06.2021
on3010:18, 30.06.2021
do Matki swej się pomódlcie 10:18, 30.06.2021
Smok14:26, 29.06.2021
Czy kierowca ciężarówki kupił prawo jazdy na ukrainie? 14:26, 29.06.2021
andi14:27, 29.06.2021
skad wiadmo ze wina kierowcy ciezarowki
nie ma takiego info w opisie zdarzenia 14:27, 29.06.2021
Lolo14:30, 29.06.2021
Zanim cos napiszesz to pomysl dwa razy, oni wyjechali mu z podporzadkowanej 14:30, 29.06.2021
smoku czytaj14:30, 29.06.2021
ze zrozumieniem - osobówka nie ustąpiła pierwszeństwa. inaczej mówiąc: wymusiła wjazd na drogę. a żadne auto, ciężarówka tym bardziej, w miejscu w sekundę nie stanie. 14:30, 29.06.2021
Logan15:12, 29.06.2021
Raczej kierowca skody 15:12, 29.06.2021
Kierowca15:51, 29.06.2021
To nie była wina kierowcy kłania się czytanie ze zrozumieniem? 15:51, 29.06.2021
Szoko17:50, 29.06.2021
Kierowca tira byl bez winy *%#)!& 17:50, 29.06.2021
Maniek23:09, 29.06.2021
Skoro pierwszeństwa nie ustąpiła kierująca Skodą wyjeżdżając pod ciężarówkę to pewnie ona tam właśnie kupiła 23:09, 29.06.2021
Kret 05:05, 30.06.2021
Czy zawsze jest winny kierowca ciężarówki nie za szybko taki osąd? 05:05, 30.06.2021
Domin11:41, 30.06.2021
Na nagraniu widać, ze kierowca tira nie miał najmniejszych szans.
Najmniejszych.
Nikt by nie zdążył, nikt... 11:41, 30.06.2021
Roman14:28, 29.06.2021
Poproszę o informację kto jest zarządca tej feralnej drogi 14:28, 29.06.2021
jjo 14:58, 29.06.2021
a co chcesz zaorać drogę? Ten Wypadek to wina człowieka a nie zarządcy czy drogi. 14:58, 29.06.2021
:(14:28, 29.06.2021
Ogromna tragedia, jak widzicie nie ma różnicy czy kieruje mlody w bmw czy starsza osoba z rodziną niestety blad moze sie zdarzyć każdemu. 14:28, 29.06.2021
Maria 14:40, 29.06.2021
Ten błąd kosztował ich życie. Oby jak najmniej takich błędów. 14:40, 29.06.2021
mam nadzieję14:29, 29.06.2021
że w obliczu tej strasznej tragedii rodzina zmarłych nie zapomni o ich zwierzętach (jeśli mieli) - niestety często zdarza się, że zwierzaki stają się bezdomne, bo ich opiekunowie zmarli, a rodzina się wypięła. oby tu tak nie było. 14:29, 29.06.2021
Ja14:56, 29.06.2021
Tak, to faktycznie najważniejsze. 14:56, 29.06.2021
Tt15:00, 29.06.2021
Lecz sie 15:00, 29.06.2021
Kierowca15:52, 29.06.2021
Darujcie sobie takie komentarze ? 15:52, 29.06.2021
Odpowiadam Ja16:09, 29.06.2021
I innym, ktorzy tu odpowiedzieli.
Nikt nie napisal, ze zadbanie o zwierzeta jest najwazniejsze w TEJ chwili. Mysle ze autorowi chodzilo o to, ze duzo ludzi bierze majatek (spadek), a zwierzeta kopa w tylek i koniec. I to jest zle i trzeba to pietnowac. Nie rozumiem dlaczego tak was to oburzylo. Zadbanie o zwierze to jakis wstyd? 16:09, 29.06.2021
Łukasz 16:27, 29.06.2021
Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Aass06:26, 30.06.2021
Ty chory jesteś?? 06:26, 30.06.2021
Mózg14:37, 29.06.2021
Szkoda ludzi ale ojciec lub matka kierując pojazdem i przejechaniem znaku stop bez zatrzymania(znam te okolice i wiem jak wygląda to skrzyżowanie) dosłownie zabiła swoją rodzinę. Jak można nie zatrzymać sie na stopie, szczególnie że widocznosc na tym skrzyżowaniu jest dobra 14:37, 29.06.2021
mieszkaniec gminy Te21:45, 30.06.2021
Jaki był powód takiego zachowania kierującej pojazdem ,który wymusił pierwszeństwo. To wiedzą ci co zgineli w tym wypadku. Do tego artykułu administrator tego portalu powinien zablokować komentarze. Polacy to najmądrzejszy naród - widac po tym co wypisują. A co do czego to to ogon pod siebie i wieja ile sił w nogach. 21:45, 30.06.2021
Optymista14:44, 29.06.2021
Ale kto zawinil w tym wypadku? Kto jechal droga z pierwszenstwem a kto podporzadkowana. Ja wiem, ze to nie wroci zycia - ale moze chociaz skloni innych do zastanowienia sie nad bezpieczenstwem w ruchu drogowym. 14:44, 29.06.2021
Czytaj ze zrozumieni16:58, 29.06.2021
Przeczytaj artykuł tyle razy aż zrozumiesz, durne komentarze w stylu kto zawinił jak w artykule jasno napisane, najpierw nauczcie się czytać ze zrozumieniem potem komentujecie, a zresztą i tak *%#)!& to da, na głupotę ludzka nie ma leku... Szkoda tylko że coraz częściej odchodzą ludzie bardzo młodo... 16:58, 29.06.2021
Gonia.15:15, 29.06.2021
Wielka tragedia.
Ale zacznijmy od tego że ludzie nie patrzą na znaki.
Ten znak STOP po coś tam jest. Niejedna osoba tam już zgineła i jeszcze nie jedna zginie dopóki kierowcy nie nauczą się spokojnej i z rozwagą jeździć.
Za bardzo sie wszystkim śpieszy.
15:15, 29.06.2021
pipok17:45, 29.06.2021
pytanie jak tyle osob juz tam zginelo to czy nie nalezy czegos zrobic zeby tego uniknac na przyszlosc??? P.s. Kto jest zarzadca ..? 17:45, 29.06.2021
shaman15:23, 29.06.2021
Jeśli czytam, że w tym miejscu juz niejednoktornie dochodziło do kolizji to chyba jasny sygnał dla zarządcy drogi, że należy coś zmienić w inżynierii tego skrzyżowania prawda?! Oczywiście, że winę za każde zdarzenie ponosi człowiek, ale po to jest inżynieria drogowa, aby ludzkie pomyłki minimalizować. 15:23, 29.06.2021
ciekaw czy? 15:26, 29.06.2021
mnie interesuje tylko jedno dlaczego ci ludzie sa tak bezmyslni 15:26, 29.06.2021
Ja15:53, 29.06.2021
Po co patrzeć na znaki...ale po to je ktoś postawił i trzeba się do nich stosować i koniec kropka. Prawda jest taka, że kobieta kierująca samochodem osobowym zabiła całą swoją rodzinę.
15:53, 29.06.2021
???15:52, 29.06.2021
Świeć Panie nad duszami tragicznie zmarłych. 15:52, 29.06.2021
ta17:46, 29.06.2021
najpierw ten twoj pan do tego dopuscil 17:46, 29.06.2021
Niki16:26, 29.06.2021
Niech tiry szybciej jeżdżą tamtędy, na pewno zdążą wyhamować. Wszystko zawsze wina osobowek. A tirowcom nic nie jest, zawsze mają lepiej, nawet wieczne ograniczenie pola widzenia...
Zdarzyła się straszna tragedia, współczuję pozostałej rodzinie. Smutek i żal. :( [*] 16:26, 29.06.2021
Lukasz16:31, 29.06.2021
Kierowca ciężarówki w tym wypadku nie zawinił. A myślę że do końca życia będzie mu świadomość że zginął ktoś pod jego kołami ciazyla 16:31, 29.06.2021
Kierowca16:58, 29.06.2021
Pomyśl trochę jak ten człowiek miał wychamowac jak wymyśliła pierwszeństwo.
Po coś są tam pasy zwalniające i znak stop 16:58, 29.06.2021
Kierowca18:06, 29.06.2021
Wróć do szkoły, poczytaj co się stało i wyślij sms do siebie z tymi bzdurami, zamiast zaśmiecać internet ZNAWCO 18:06, 29.06.2021
odp07:10, 30.06.2021
winnna jest kobieta ze skody. w internecie jest filmik jak doszlo do wypadku 07:10, 30.06.2021
wściekła08:02, 30.06.2021
uważasz ze miał pofrunąć jak wjechała mu pod koła? Gośc i tak przeżywa traumę że pod kołami jego samochodu (choć nie zawinił) zginęło 5 osób w tym dzieciaczki... 08:02, 30.06.2021
Mania11:26, 30.06.2021
Niby jak on miał wyhamować skoro ta Pani wjechała wprost pod niego?
A czy Ty tez hamujesz często jeśli jesteś na drodze z pierwszeństwem?
On jechał nie spodziewając się niczego. Z reszta gdyby nawet jechał wolniej to by nie wyhamował- masę ma ze 40 ton 11:26, 30.06.2021
ZIBI16:28, 29.06.2021
Ludzie widzicie ten kciuk zielony 2 % to *%#)!& . 16:28, 29.06.2021
Anna16:49, 29.06.2021
Czyli według Ciebie, kierowca ciężarówki ma się zatrzymywać na każdym skrzyżowaniu, nawet jak jest na drodze z pierwszeństwem? Sądząc po tym co się dzieje na drogach, kierowcy osobówek wygrywają prawa jazdy w paczkach po chipsach. Znaki są dla nich niczym. 16:49, 29.06.2021
Gość 17:20, 29.06.2021
Wielu komentujących nawet nie przeczytało artykułu, ale już obwiniają kierowcę tira, zarządcę drogi itd... Ludzie stała się tragedia, ale nawet milion znaków i sygnalizacji nie zastąpi myślenia i zdrowego rozsądku. Policja opisuje sytuację. Nawet wjeżdżając na zielonym trzeba się rozejrzeć, napis na nagrobku, że miałem pierwszeństwo to marna pociecha. Współczucie dla rodzin. 17:20, 29.06.2021
Stańczyk17:26, 29.06.2021
Tym, którzy tą wiadomość okraszają emoticonem z szerokim uśmiechem, należy się wiadro zimnej wody na łeb i przynajmniej miesiąc pracy salowego w szpitalu rehabilitacyjnym . 17:26, 29.06.2021
hihu17:47, 29.06.2021
a co wrociles/as stamtąd :) 17:47, 29.06.2021
Stańczyk18:17, 29.06.2021
do ~hihu
W pewnym sensie. Przez prawie rok regularnie odwiedzałem tam moją siostrę, którą na chodniku potrącił pijany kretyn. Nie życzę Ci takiej sytuacji, ale mógłbyś kiedyś na pół godzinki wpaść na taki oddział i wegetującym pacjentom powymieniać pampersy. Bardzo byś się przydał. 18:17, 29.06.2021
Smutek i zazenowanie17:30, 29.06.2021
Jak czytam komentarze typu bo ciężarówka to czy tam to,to szlak mnie trafia.Wyjezdza ci osobówka pod maskę,zaczynasz hamować tyle ze to nie maluch ze szybko się zatrzyma,a potężna maszyna która nie dojść ze ma masę sama w sobie to dodatkowo załadowana naczepa.Kierowca ciężarówki juz zawsze przed oczami będzie miał ten wypadek i ludzi którzy tam zginęli.Niewinny człowiek ze strachem teraz będzie jeździł czy znowu się to nie wydarzy.
Pomyślcie co piszecie zginęła rodzina i nie nam jest negować dlaczego tak ta osoba w osobówce postąpiła.Moglo to być specjalnie,mógł być pospiech,dodatkowo upał nie sprzyja itd itp Jedno jest pewne ze to rodzinie życia nie zwróci,a kierowcy ciężarówki spokoju. Dla nas jednak może być przestroga i lekcja,śpiesz się powoli,dbaj o bezpieczeństwo swoje i osób obok. 17:30, 29.06.2021
Stańczyk17:34, 29.06.2021
Na tym skrzyżowaniu potrzebne jest duże rondo, a nie światła. Miejsce na nie jest. 17:34, 29.06.2021
yhy17:48, 29.06.2021
taa tam jest taki ruch ze rondo potrzebne .. 17:48, 29.06.2021
Www17:58, 29.06.2021
Ok jaka cholerę wystawiacie możliwość komentowania takich artykułów dla własnej popularności?
To są olbrzymie tragedie i dla rodzin zarówno tych którzy giną i tych którzy w tym uczestniczyli.
Sporo z osób komentujących nawet nie czyta artykułu i wydaje samosąd na niewinnym w tym przypadku kierowcy.
Proszę usunąć wszystkie komentarze i zablokować bo wystarczy tej dla niektórych osób chorej dyskusji. 17:58, 29.06.2021
Szofer17:59, 29.06.2021
Nic tylko wspólczuć tragedii...
Jedyne co mną targa to upośledzona procedura powypadkowa. Policja wraz z ITD zabezpieczyła tachograf z ciężarówki i będą robić dochodzenie czy ciężarówka nie jechala za szybko bądź czy kierowca był pełni wyypoczęty. Bedzie szukanie dziury w całym i zapewne zakiszkują kierowcę zestawu, znajdując przegięte tacho, bo np.: "tu pan 2 dni temu przekroczył czas jazdy o 5 minut i to mialo odbicie na zmęczeniu". Szkoda kierowcy dużego (on zapewne swoje przeżył choćby w momencie wypadku). 17:59, 29.06.2021
Jan18:25, 29.06.2021
Ludzie proszę o szacunek dla nie żyjących. 18:25, 29.06.2021
Stańczyk19:10, 29.06.2021
do ~hihu
W pewnym sensie. Przez prawie rok regularnie odwiedzałem tam moją siostrę, którą na chodniku potrącił pijany kretyn. Nie życzę Ci takiej sytuacji, ale mógłbyś kiedyś na pół godzinki wpaść na taki oddział i wegetującym pacjentom powymieniać pampersy. Bardzo byś się przydał. 19:10, 29.06.2021
Xxxx19:16, 29.06.2021
wina jest po stronie osobowki szkoda wszystkich ludzi ogromna tragedia wyrazy współczucia dla ojców dzieci bo zginęły dwie rodziny
19:16, 29.06.2021
EWA20:23, 29.06.2021
Ludzie opanujcie sie zdarzyła sie tragedia ci co zginęli zostawili w domach swoich bliskich wiec to może uszanujcie zastanówcie sie bo możne kiedyś wam cos takiego sie zdarzy i zaczniecie czytać takie komentarze z ludzkiego bólu zrobiliście dla siebie używkę są inne tematy które powinno sie ostro komentować i krytykować ale jest cisza i dziwię się portalowi że pozwala komentować ten bolesny i tragiczny artykuł 20:23, 29.06.2021
Roman20:57, 29.06.2021
Wiadomo skąd byli? 20:57, 29.06.2021
Iiii21:13, 29.06.2021
gm. IŁÓW 21:13, 29.06.2021
Adres21:15, 29.06.2021
Może jeszcze adres ci podać 21:15, 29.06.2021
michał21:19, 29.06.2021
spoczywajcie w pokoju 21:19, 29.06.2021
Klik21:24, 29.06.2021
Niewątpliwie jest to tragedia, natomiast covid takich tragedii sieje na pęczki i nikt z tym nic nie robi, tylko szczepi biznesową szczepionką, opracowaną na kolanie. W obu przypadkach wymagane jest usunięcie źródła, a nie analiza przyczyny, bo tym problemu się nie wyeliminuje. Bez interwencji, na skrzyżowaniu, za jakoś czas trafi się kolejne nieszczęście, a przy wirusie jakiś idiota będzie dłubał i wypuszczał kolejne wersje tego syfu, bo nie ma komu złapać idioty i zrobić porządek. 21:24, 29.06.2021
Sl22:03, 29.06.2021
*%#)!& sie w leb 22:03, 29.06.2021
~~androsyl07:25, 30.06.2021
właśnie Ty jesteś tym "idiotą"...co za głupoty wypisujesz ?!??? 07:25, 30.06.2021
Do moderatora tej st22:05, 29.06.2021
Albo usun ta wiadomosc o wypadku albo wylacz komentarze pajacu jeden. Chcesz zarobic kase za klikniecia?? Na ludzkiej tragedii?? 22:05, 29.06.2021
Wszystko zostalo nag22:08, 29.06.2021
Krąży juz nagranie z tego nieszczęsnego wypadku.Za kierowca tira jechała osoba która miała kamerkę.I ewidentnie widać jak kierowca ciężarówki jedzie prawidłowo w normalnym tempie.Gdzie nagle szalenie prosto pędzi czarny samochod i uderza w ciężarówkę.To była taka prędkość osobówki ze chodź by czlowuek chciał to nie był by wstanie wyhamować.To był ułamek sekundy. 22:08, 29.06.2021
Kaka22:30, 29.06.2021
I w dodatk jeszcze osoba która była na poboczu by ucierpiała jakieś prace były wykonywane 22:30, 29.06.2021
dawaj linka22:37, 29.06.2021
albo nie ściemniaj. 22:37, 29.06.2021
Kaka22:47, 29.06.2021
Wystarczy na Facebook wpisać wypadek w elżbietowie i jest nagranie z kamerki 22:47, 29.06.2021
Kaka22:48, 29.06.2021
I niech każdy sobie oceni i przestanie pisać bzdety 22:48, 29.06.2021
film11:40, 30.06.2021
film z wypadku: https://www.instagram.com/grzes_ratownik/ 11:40, 30.06.2021
Widzialem filmik22:51, 29.06.2021
Dobrze chociaż tyle ze osoba jadaca za ciężarówka miała kamerkę.Zgadzam się samochod osobowy pędził bardzo szybko.Kostucha już nad nim siedziała. A szczerze wystarczyło by 5sekund wcześniej i udało by się osobówce popędzić przed tirem.Tragedia I to pokazuje co brawura prędkości robi ze po uderzeniu zginęły wszystkie osoby.Wspolczuje teraz kierowcy ciężarówki bo chlop niewinny a tu taka tragedia. 22:51, 29.06.2021
tata07:16, 30.06.2021
wystarczyla by sekunda dwie ... ale :( 07:16, 30.06.2021
Spokój23:03, 29.06.2021
Większość z was nie ma pojęcia co teraz przeżywają bliscy tych osob !
Umiecie komentować jak ona musiała szybko jechac, kogo wina ... Nie było was na miejscu nie macie pojecia dlaczego tak jechała!
A wasze komentarze nie pomagają rodzinie ktora to przeczyta! Zastanowcie sie ludzi zanim cos napiszecie a najlepiej zostawcie to dla siebie bez wypisywania swoich mądrości ! Rodzina tych osób wystarczająco cierpi nie potrzebują jeszcze czytać waszych osądów !!
Nikt z was nie chciałby byc na ich miejscu przeżywać tą tragedie ! Przeżyłam cos podobnego i wiem co oni teraz mogą czuc !
23:03, 29.06.2021
film23:57, 29.06.2021
https://youtu.be/jQZ72rCzFwc 23:57, 29.06.2021
~~androsyl07:31, 30.06.2021
Na filmie z Youtube wyraźnie widać, że kierowca auta osobowego wjechał z impetem na skrzyżowanie bez żadnego zatrzymania się przed skrzyżowaniem...żaden kierowca tira nie miałby szans na reakcję?? 07:31, 30.06.2021
Ja00:09, 30.06.2021
Ogromna tragedii dla rodziny zmarłych i również ogromne współczucie dla kierowcy tira.. Jednak ja mam jedno pytanie czytając wszystkie komentarze nie ma żadnej nagonki na kobietę która kierowała tym samochodem, bo miała 49 lat? A czytając komentarze z wypadku trzech młodych chłopaków z BMW gdzie jeden z nich zmarł to odrazu wszyscy zaczęli obwiniać tego chłopaka i gdize tutaj jest sprawiedliwość? Jak widać niezależnie od wieku wypadki śmiertelne się zdarzają, więc do wszystkich czytelników LUDZIE NIE OCENIAJCIE PO TYM ILE KIEROWCA MA LAT BO WSZYSTKO SIE ZDARZYĆ MOŻE.. 00:09, 30.06.2021
Jsj00:44, 30.06.2021
Kierowca tira też jest winny. Zbliżając się do skrzyżowania szczególnie takim kolosem powinien zachować szczególną ostrożność a nie pędzić jak poje. ..bny. Wie że droga hamowania takiego bydlaka jest bardzo długa. Morderca i tyle. Nieważne czy miał pierwszeństwo czy nie 00:44, 30.06.2021
KPP01:46, 30.06.2021
*%#)!& się w łeb i na przyszłość zastanów się co piszesz.. kierowca ciężarówki jechał zgodnie z przepisami.. nie sądzę że Ty hamowałbyś na drodze przykładowo z ograniczeniem 90km/h tylko dlatego że jest skrzyżowanie.. pomyśl co piszesz 01:46, 30.06.2021
Józek11:50, 30.06.2021
Pooglądaj sobie film na Onet, to może zaczniesz logicznie myśleć, a nie pisać bzdury. 11:50, 30.06.2021
lolop13:41, 30.06.2021
Co to w ogóle za komentarz.... Może jeszcze miał się zatrzymać i grzecznie przepuścić Skodę, pędzącą jak szalona. Tir jadący z jakąkolwiek prędkością zmiótłby ten samochód, bo gabaryty są nieporównywalne. To tak samo jak starcie osobówki z pociągiem. Całkowita wina leży po stronie kierującej Skodą, kierowca tira będzie miał traumę do końca życia, chociaż nie zawinił absolutnie niczym. 13:41, 30.06.2021
Jsjs00:46, 30.06.2021
Kierowca tira jest winny w połowie. Powinien zwolnić i zachować ostrożność dojeżdżając do skrzyżowania a nie pędzić kolosem wiedząc że droga hamowania jest dłuższa niż osobówki. Morderca i tyle w temacie. Nieważne czy miał pierwszeństwo czy nie. A może auto zgasło im na skrzyżowaniu i nie zdążył wyhamować 00:46, 30.06.2021
Marcinek02:17, 30.06.2021
Zalosny jestes jest droga z pierszenstwem a po prawej i lewej stronie stoja znaki stop i sa wypuklenia na jezdni zeby zwolnic tu kierowca tira jest nie winny tylko winna jest ta osoba ktora wiedzac ze ma dzieci w samochodzie jedzie i nie mysli co robi zal mi was ludzi najlepiej zwalic wine na kierowce tira ale kierowca tira nie jest tu winny i po tym komenatrzu pomysl co czuje kierowca i tak napewno go sumienie gryzie ze nie mogl nic zrobic zeby uniknac tego zdarzenia a jakby unikl to by on stracil zycie i ktos inny w takim wypadku gdzie oczywista sprawa jest to ze winna jest osoba kierujaca osobowka to zwalanie winy na kierowce tira jest żałosne 02:17, 30.06.2021
Wer05:57, 30.06.2021
Popatrz na filmik ,ta kobieta w ogóle nie hamowała a miała znak stop,nie miał szans nic zrobić.Warto czasem pomyśleć co się pisze, bo kierowcy tira napewni nie jest łatwo! 05:57, 30.06.2021
Cecotto01:39, 30.06.2021
Drodzy Państwo
Przeczytałem, wszystkie Wasze komentarze...
I tak myślę...
Świetnie, że każdy z Was znalazł swojego winnego... dobrze wiedzieć, że Polska to kraj mecenasów, a nie inżynierów rozwiązujących problemy...
Aczkolwiek, chciałbym dodać jedną małą, ale ważną kwestię... zginęło pięć osób w tym trójka dzieci... warto szukać winnego, czy rozwiązania problemu???
Czy argumentem, będzie mały ruch, czy co tam sobie wymyślicie, rozwiązaniem problemu jest, to żeby "zestaw" jechał 30km/h i i osobówka musiała jechać odpowiednio wolno, tak żeby z wypadku zrobić drobną kolizję...
Przebudowa skrzyżowania jest tym, co powinno rozwiązać problem... ludzie... Na Boga.... Co się z Wami dzieje???
Macie rozwiązanie w zasięgu ręki a próbujecie być sądem ostatecznym... czy tak się rozwiązuje problemy???
Przebudować skrzyżowanie, z zamierzeniem zmniejszenia prędkości pojazdów znajdujących się na kolizyjnym torze, to nie tak wiele...
Ale tu się ktoś odezwie...
Winnym jest zarządca drogi! NIE!
Po prostu człowiek, jest człowiek... Może nie być winnych, a i tak ofiary będą ...
ŻAŁOŚĆ BIERZE CZŁOWIEKA JAK SIĘ CZYTA TE WASZE KOMENTARZE.. POLSKIE DNO...
NAJLEPIEJ, TO OBEJRZEĆ SOBIE MECZYK POLSKIEJ REPREZENTACJI Z PEŁNĄ WIARĄ, ZE WYGRA, A JAK PRZEGRA, TO WEJŚC W ROLĘ MECENASA OD WYPADKÓW... Polska mentalność, tego się nie zmieni... wiary w rzeczy niewykonalne i... śmiałości w anonimowych, internetowych osądach...
Jednak Ci wszyscy, którzy znajdują winnych w wypadkach... pewnie nie są w stanie naprawić podstawowych problemów we własnym domu...
Bo i jak, jeśli szukamy winnych, a nie rozwiązań???
MECENASY, RODACY, MACIE MOJE GRATULACJE!
Choć wstyd się do tego przyznać poza granicami kraju...
Rzadko czytam jakiekolwiek komentarze, pod czymkolwiek, ale z przykrością muszę stwierdzić, że jesteśmy XX wieczną wyspą, na archipelagu XXI wieku jakim jest UE... 01:39, 30.06.2021
Samobójstwo09:06, 30.06.2021
Nim obejrzałem filmik na yt myślałem może zasłabnięcie pospiech itd ale tu widać ewidentnie rozszerzone samobójstwo.Jechala bez opamiętania przed znakiem STOP są linie na drodze które po najechaniu głośno słychać w samochodzie,a ona nadal pędziła. Przeleciała migiem przez skrzyżowanie,szkoda dzieci.
A kolejna kwestia to że zaraz przed wypadkiem dobrze że samochód nie odbił w drugą stronę bo na chodniku stał czlowiek z robot i mogło być więcej ofiar. 09:06, 30.06.2021
Film na onecie10:20, 30.06.2021
https://www.onet.pl/informacje/onetwarszawa/tragiczny-wypadek-w-elzbietowie-pod-sochaczewem-nagranie/cmekz27,79cfc278 10:20, 30.06.2021
A10:23, 30.06.2021
Zamiast malować pasy akustyczne na obwodnicy Sochaczewa, które nie dają spać po nocy to powinni tam wymalować na długości 100 metrów aby ludzie się zorientowali, że mają uważać. Oczywiście na drodze podporządkowanej obrośniętej krzakami. 10:23, 30.06.2021
Yolo12:43, 30.06.2021
Na nagraniu z kamerki innego kierowcy widać jak ta kobieta wjechała z dużą prędkością wprost pod ciężarówkę. Zero zwalniania, zero ostrożności przy dojedzie do skrzyżowania. Moim zdaniem zagadała się z koleżanką i nawet nie zauważyła skrzyżowania. Szkoda tylko tych dzieci. 12:43, 30.06.2021
Tygrysek13:07, 30.06.2021
Tragedia dla wszystkich. I dla rodzin ofiar i dla kierowcy ciezarowki. Serdeczne wyrazy współczucia? 13:07, 30.06.2021
Iga14:29, 30.06.2021
To wielka tragedia,ale wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego że kierowcą cieżararówki nie jest w stanie zahamować mając załadowany samochód.Jeżdze z mężem czasem w trasę i obserwuje kierowców osobówek jak zajeżdżają i w wpychają się na siłę przed tira.Dlatego dochodzi do wielu tragedii ludzkich.Ludzie trochę więcej ostrożności i przede wszystkim wyobraźni na drodze. 14:29, 30.06.2021
PW WT SRD16:01, 30.06.2021
To skrzyżowanie jest niebezpieczne. Dotyczy to też kolejnego w Elżbietowie. Powstała obwodnica, która przecięła istniejące drogi lokalne robiąc z niż drogi podporządkowane. Problem w tym, że obwodnica krzyżuje się z tymi drogami na tym samym poziomie (obwodnica nie ma przewyższenia) i to w taki sposób, że jadąc taką drogą podporządkowaną w kierunku skrzyżowania widzimy jej dalszy ciąg za skrzyżowaniem. Może to powodować złudzenie że nie widzimy, że zbliżamy się do miejsca gdzie trzeba ustąpić pierwszeństwa a mamy po prostu kawałek prostego odcinka drogi lokalnej. Przypuszczam, że kobieta kierująca skodą nie była świadoma nieustąpienia pierwszeństwa i że w ogóle będzie przecinać drogę z pierwszeństwem (świadczy o tym prędkość skody). Skrzyżowanie jest oznakowane ale nawet jakby tam stało 10 znaków nie rozwiąże to problemu, bo te znaki nie zwracają uwagi kierującego. Jest to o tyle niebezpieczne gdy chwilowo skupimy część uwagi na czym innym (dzieci z tyłu, wiadomości w radiu, rozmowa itp) - każdemu kierującemu się to zdarza. Układ tego skrzyżowania (skrzyżowań) jest taki, że w takiej sytuacji nic nie przywraca 100% jego uwagi na kierowaniu pojazdem. Rozwiązaniem jest rondo, które wymusza spowolnienie ruchu. Dopóki nie powstanie będzie tam dochodzić do wypadków mniej lub bardziej tragicznych w skutkach. 16:01, 30.06.2021
NIE dla egoistycznyc17:08, 30.06.2021
Użytkowniku powyżej, jeśli masz takie podejście na drodze jak opisałeś/aś -
"Skrzyżowanie jest oznakowane ale nawet jakby tam stało 10 znaków nie rozwiąże to problemu, bo te znaki nie zwracają uwagi kierującego."
- to należy czym prędzej zaprzestać kierowania jakimikolwiek pojazdami mechanicznymi!
Czy to znaki mają zwracać uwagę kierującego czy to kierujący ma zwracać uwagę na znaki i się do nich stosować? Jeśli ktoś gubi się w tak dobrze oznakowanym miejscu (znaki pionowe i poziome, dodatkowo powtórzone), to jest zagrożeniem na każdej drodze.
Do wypadków w tym miejscu dochodzi z winy kierujących, którzy z premedytacją łamią przepisy ruchu drogowego! 17:08, 30.06.2021
kierunkowskaz20:40, 30.06.2021
Z tej "publikacji PW WT SRD:" może wynikać, że to oznakowanie drogi, ma zwracać uwagę na niektórych kierowców? 20:40, 30.06.2021
Kitkat13:02, 01.07.2021
Zgadzam się z tobą w 100%. Jechałam raz tamtędy i rzeczywiście można mieć wrażenie braku skrzyżowania. 13:02, 01.07.2021
Joanna 17:42, 30.06.2021
Może wójt Olechowski się wypowie,albo pracownik z urzędu gminy,bo przecież to jest droga gminną. Dlaczego do tej pory,po tylu już wypadkach i kolizjach nie zainstalowano sygnalizacji świetlnej lub wybudowano ronda? Panie Wójcie czy musiało dojść do takiej tragedii. Proszę o wypowiedź . 17:42, 30.06.2021
Yolo17:54, 30.06.2021
Do tragedii doszło z winy kierowcy osobówki a nie infrastruktury drogowej.
Skrzyżowanie znam i jest ono dobrze oznaczone. 150m wcześniej jest znak mówiący nam, że kończy się droga z pierwszenstwem. Jest również znak stop i linia ciągła mówiące o obowiązku zatrzymania się na tym skrzyżowaniu.
Biorąc pod uwagę, że ten wypadek jest dla wielu ludzi tragedią to swoją PRAWDZIWĄ opinię o manewrze Pani kierującej skodą zachowam tylko dla siebie i najbliższych znajomych, nie będę pisał publicznie tego co naprawdę myślę o tej sytuacji. 17:54, 30.06.2021
Yolo18:08, 30.06.2021
I nie jestem wójtem. Urzędnicy nie odpisują na randomowe komentarze? 18:08, 30.06.2021
PW WT SRD19:40, 30.06.2021
Do: "NIE dla egoistycznyc" - typowo urzędnicze podejście. Skrzyżowanie prawidłowo oznakowane - urzędnicy umywają ręce. Problem takich miejsc jak te jest głębszy. Kierowcy uwzięli się na to miejsce i akurat tutaj łamią przepisy i wyjątkowo często dochodzi tam do wypadków? Postawienie znaku "WYPADKI" też nie rozwiąże problemu. A co z tymi co jeżdżą zgodnie z przepisami a zostaną poszkodowani przez kogoś kto je łamie (świadomie lub nie). Przecież nie chodzi o to aby wskazać kogo była wina - no bo przecież są znaki. Chodzi o to aby tych ofiar i poszkodowanych nie było. A świadomość jak kierowcy zwracają uwagę na znaki przydaje się na drodze - zasada ograniczonego zaufania. 19:40, 30.06.2021
Joanna20:14, 30.06.2021
A właśnie może powinien się wypowiedzieć pan wójt,czy zamierza coś zrobić,jakieś plany,żeby już nie doszło do żadnej tragedii 20:14, 30.06.2021
kierowca_zawodowy05:24, 01.07.2021
Polskie drogi są PRZEŁADOWANE oznakowaniem! Ludzki mózg nie jest w stanie przyjąć takiej ilości informacji i jeszcze reagować na zmieniające się warunki jazdy. To oznacza jedno - ignorujemy oznakowanie. Nie wiem jak było w tym przypadku, bo tę wiedzę zabrały do grobu ofiary tego wypadku, ale wiem jak ciężko jeździ się po Polsce, a jak w krajach mniej skorumpowanych.
Nie ma - powtarzam - nie ma w całej Unii Europejskiej drugiego państwa z takim przesyceniem oznakowania dróg. W Polsce zrobiło się z tego biznes! Bardzo dochodowy biznes! Czas z tym skończyć! 05:24, 01.07.2021
speed08:15, 01.07.2021
Jedź wolniej, mózg zarejestruje więcej oznakowania 08:15, 01.07.2021
Adam17:23, 01.07.2021
Wieczny odpoczynek racz im dać Panie a światłość wiekuista niechaj im świeci. tyle w temacie powinno być , anie specjalisci sie znaleźli. 17:23, 01.07.2021
Hanka22:07, 04.07.2021
Tak, światłość wiekuista jest im teraz bardzo potrzebna no i odpoczynek , wieczny oczywiście 22:07, 04.07.2021
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu tusochaczew.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Jakuza 8214:09, 29.06.2021
15 3
Przecież to jakieś bezmózgi tak komentują. I tak do takiego bydła to nie dotrze ? 14:09, 29.06.2021
Haha14:20, 29.06.2021
Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Armani 15:01, 29.06.2021
0 1
Pocaluj mnie w pupe 15:01, 29.06.2021