W minione wakacje w ZS CKP pracownicy obsługi szkoły wykonali prace remontowo–malarskie. Ich celem było uczynienie budynku szkoły jeszcze bardziej przytulnym i bezpiecznym dla uczniów i pracowników. Widoczne zmiany nastąpiły na korytarzu na pierwszym piętrze budynku CKZ.
[FOTORELACJA]16054[/FOTORELACJA]
Przechodząc korytarzem obok pracowni elektrycznej, sali konferencyjnej i siłowni od razu widać pomalowane ściany i lamperię. Również sekretariat szkoły zyskał nowy image, dzięki gruntowemu remontowi, w którego zakresie było: malowanie ścian, sufitu, parapetów, oraz zastąpienie starej podłogi nową.
Równie dobry wizualnie efekt dało pomalowanie ścian, sufitów, lamperii i cokolików przypodłogowych w holu i klatce schodowej od strony Poradni Psychologiczno–Pedagogicznej oraz w holu i klatce schodowej od strony ulicy Piłsudskiego. Wyremontowana została pracownia fizyki, w której oprócz pomalowania ścian, sufitu i parapetów, została także ułożona nowa podłoga z paneli.
Nowy wygląd zyskało pomieszczenie socjalne, z którego korzystają pracownicy szkoły. Zwieńczeniem prac było wykonanie przyłącza ciepłej wody użytkowej do gabinetu pielęgniarki i zamontowanie nowej armatury sanitarnej.
Prace remontowe zostały wykonane dzięki dodatkowym środkom budżetowym na zakup materiałów przyznanych przez Zarząd Powiatu w Sochaczewie.
Dyrektor ZS CKP Julia Jakubowska wraz z kadrą kierowniczą dokładają starań, żeby szkoła nie tylko była funkcjonalna, ale też ładna i żeby zajęcia odbywały się w jak najlepszych warunkach. Temu celowi służy doposażanie pracowni i przeprowadzane remonty.
Pozostaje mieć nadzieję, że uczniowie docenią starania dyrekcji, by uczyli się w miłych dla oczu salach lekcyjnych i spędzali przerwy na przytulnych korytarzach i także będą się troszczyć o to, by wyremontowane pomieszczenia, jak najdłużej były jak nowe. Tym bardziej, że już za rok - 12 września 2026 r. szkoła będzie obchodziła 100-lecie istnienia i jak na tak czcigodną jubilatkę przystało, chce się pięknie prezentować.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz