Urząd Gminy Teresin od dziś 22 kwietnia wznawiamy bezpośrednią obsługę interesantów w zakresie: rejestracji stanu cywilnego (USC), ewidencji ludności, dowodów osobistych, dopisania do spisu wyborców.
Interesanci proszeni są o stosowanie się do poleceń pracowników UG, a przede wszystkim:
Osoby z wyraźnymi objawami choroby np. katar, kaszel, temperatura proszone są o powstrzymanie się od bezpośredniego załatwiania spraw w Urzędzie i stosowanie kontaktu w formie telefonicznej bądź mailowej. Interesanci w celu załatwienia spraw w USC i referacie ds. obywatelskich będą zapraszani pojedynczo. Pozostałe sprawy należy załatwiać nadal telefonicznie (46 86 138 15 ) lub mailowo: [email protected].
Informujemy, że na stronie internetowej bip.teresin.pl w zakładce " Poradnik interesanta (Jak załatwić sprawę)" można zapoznać się z kartami usług, które oferujemy oraz pobrać stosowne druki do wypełnienia. Aby złożyć wniosek, podanie itp. należy je zeskanować i przesłać na adres poczty elektronicznej : [email protected] . Wnioski, podania itp. można również wrzucać do skrzynki wystawionej pod Urzędem. Proszę o podawanie danych kontaktowych na wpływającej do Urzędu korespondencji.
Przyjmowanie płatności w kasie Urzędu jest nadal wstrzymane do odwołania.
Płatności można dokonywać przez internet, na poczcie, w banku itp.
Władze gminy Teresin proszą o pomoc w kontakcie z Urzędem osobom starszym oraz tym, którzy nie mają internetu. Mieszkańcy korzystający z Teresińskiej Karty Rodziny 3+ oraz Karty Seniora 75+ czekający na zwrot 50% opłaty za odbiór odpadów o sposobie i terminie tego zwrotu zostaną poinformowani w najbliższym czasie.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz