Zamknij

Archiwista

Nr oferty: StPr/24/0258Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sochaczewie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Batalionów Chłopskich 3/7, 96-500 Sochaczew, powiat: sochaczewski, woj: mazowieckie
Zakres obowiązków: M.in: -przyjmowanie akt z poszczególnych komórek organizacyjnych do magazynu archiwalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami, -przechowywanie i zabezpieczenie przyjętej dokumentacji w magazynie archiwalnym, -prowadzenie ewidencji dokumentacji posiadanej i przyjmowanej, oddzielnie dla każdej jednostki organizacyjnej, -prowadzenie kart katalogowych dla dokumentacji aktowej kategorii "A" oraz technicznej, -prowadzenie ewidencji w postaci spisów zdawczo-zbiorczych dokumentacji, -udostępnianie akt do celów służbowych i naukowych osobom upoważnionym, - inicjowanie brakowania akt kategorii "B" poprzez wnioskowanie o powołanie Komisji Brakowania Akt, - przygotowanie dokumentacji do brakowania, - komisyjne brakowanie dokumentacji niearchiwalnej i przekazywanie jej na makulaturę.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
    Uprawnienia:
    • Chęć do pracy
    • umiejętność analitycznego myślenia
    • obsługa komputera i pakietu MS Office
      Pozostałe wymagania
      Inne wymagania: [Inne] : Znajomość przepisów dot. Archiwum Państwowego i Zakładowego
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: Zespół Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
      Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
      Adres: Batalionów Chłopskich 3/7, 96-500 Sochaczew, powiat: sochaczewski, woj: mazowiec
      Osoba do kontaktu: Katarzyna Rutkowska
      Numer telefonu: (46) 864-95-31
      E-mail: [email protected]
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: CV
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
      Program stażu
      StPr/24/0279
      data rozpoczęcia pracy od 02.05.2024
      wynagrodzenie od 1 790,3 PLN

      Program stażu
      StPr/24/0275
      data rozpoczęcia pracy od 02.05.2024
      wynagrodzenie od 1 790,3 PLN

      Przyjmowanie dostaw, prawidłowe rozlokowanie towaru na sali sprzedaży, dbanie o czystość w pomieszczeniu magazynowym, kontrolowanie zgodności dokumentacji magazynowej ze stanem towarowym, pomoc przy wykładaniu towaru.
      StPr/24/0272
      data rozpoczęcia pracy od 19.04.2024
      wynagrodzenie od od 28 PLN

      Sporządzanie opinii psychologicznych dla uczestników ŚDS ( wstępnych, po okresie adaptacji, aktualizacyjnych) prowadzenie indywidualnych konsultacji i porad dla uczestników, prowadzenie treningów interpersonalnych z uczestnikami.
      StPr/24/0267
      data rozpoczęcia pracy od 16.04.2024
      wynagrodzenie od od 1 100 PLN

      Odpowiada za kompletowanie i przygotowanie towarów do wysyłki, zajmuje się zabezpieczeniem towarów przed uszkodzeniem, kompletowanie zamówień zgodnie z specyfikacją, dokonywanie wizualnej kontroli jakości towaru, obsługiwanie specjalistycznego sprzętu do pakowania towarów, obsługa skanera magazynowego, ręcznie wykładanie towary na produkcyjnie linii dla dopasowania towaru w kartony zgodnie z wagą.
      StPr/24/0268
      data rozpoczęcia pracy od 20.04.2024
      wynagrodzenie od od 4 432 PLN

      Pomoc przy robotach budowlanych, przy wykonywaniu prac budowlanych, remontowych i wykończeniowych.
      StPr/24/0260
      data rozpoczęcia pracy od 29.04.2024
      wynagrodzenie od od 4 242 PLN

      Pomoc elektrykowi na budowie.
      StPr/24/0261
      data rozpoczęcia pracy od 29.04.2024
      wynagrodzenie od od 4 242 PLN

      Malowanie konstrukcji stalowej.
      StPr/24/0263
      data rozpoczęcia pracy od 11.04.2024
      wynagrodzenie od od 27,7 PLN

      Malowanie konstrukcji stalowej.
      StPr/24/0262
      data rozpoczęcia pracy od 11.04.2024
      wynagrodzenie od od 27,7 PLN

      Prowadzenie całokształtu zagadnień związanych z aparaturą medyczną w obrębie jednostki, czyli m.in.: - prowadzenie negocjacji cenowych z dostawcami, - sporządzanie zamówień, -merytoryczne przygotowywanie opisu aparatury w postępowaniach zakup - tworzenie harmonogramu przeglądów okresowych oraz organizacji bieżących napraw sprzętu medycznego, - udział w odbiorach aparatury medycznej, zarówno po zakupach nowego sprzętu, jak i po naprawach i przeglądach okresowych sprzętu już funkcjonującego, - analizy porównawcze i kosztowne aparatury medycznej, - inwentaryzacja i znakowanie sprzętu medycznego, - tworzenie i analiza raportów związanych z bieżącą eksploatacją aparatury medycznej, - prowadzenie dokumentacji technicznej, - nadzorowanie prawidłowej i bezpiecznej eksploatacji urządzeń medycznych.
      StPr/24/0254
      data rozpoczęcia pracy od 01.05.2024
      wynagrodzenie od od 6 000 PLN