Prowadzenie całokształtu zagadnień związanych z aparaturą medyczną w obrębie jednostki, czyli m.in.:
- prowadzenie negocjacji cenowych z dostawcami,
- sporządzanie zamówień,
-merytoryczne przygotowywanie opisu aparatury w postępowaniach zakup
- tworzenie harmonogramu przeglądów okresowych oraz organizacji bieżących napraw sprzętu medycznego,
- udział w odbiorach aparatury medycznej, zarówno po zakupach nowego sprzętu, jak i po naprawach i przeglądach okresowych sprzętu już funkcjonującego,
- analizy porównawcze i kosztowne aparatury medycznej,
- inwentaryzacja i znakowanie sprzętu medycznego,
- tworzenie i analiza raportów związanych z bieżącą eksploatacją aparatury medycznej,
- prowadzenie dokumentacji technicznej,
- nadzorowanie prawidłowej i bezpiecznej eksploatacji urządzeń medycznych.
StPr/24/0254
data rozpoczęcia pracy od 01.05.2024
wynagrodzenie od od 6 000 PLN