Nowa strona internetowa, folder w formie cyfrowej i papierowej. Ratusz rusza z kampanią Invest in Sochaczew. Jej celem jest pozyskanie dla miasta nowych, strategicznych inwestorów. Wkrótce przy drogach wylotowych pojawią się specjalne billboardy, stanowiące także element kampanii. – Będą miały 3 na 6 metra – zapowiada zastępca burmistrza Stanisław Wachowski.
O tym projekcie już pisaliśmy. W tym roku samorząd miasta Sochaczew chce wystartować z kampanią promocyjną „Invest in Sochaczew”. Chodzi o pozyskanie nowych inwestorów dla Sochaczewa, a z nimi nowych miejsc pracy.
W tym celu burmistrz Daniel Janiak wraz z zastępcami gromadzi informacje na temat ewentualnych terenów inwestycyjnych. Włodarz nie ukrywa, że takowych – pozostających w posiadaniu samorządu – po prostu brak. Dlatego rozmowy prowadzone są z właścicielami prywatnymi.
W ramach kampanii już niebawem powstanie specjalna strona internetowa i foldery. O możliwościach inwestowania w Sochaczewie będą też informować specjalne billboardy.
- Są one w tej chwili w trakcie realizacji. Będzie ich pięć, wszystkie o wymiarach 3 na 6 metra. Staną przy strategicznych wylotowych ulicach miasta: od strony Warszawy, od strony Chodakowa, od Płocka, Skierniewic i Żyrardowa –
- mówi zastępca burmistrza Stanisław Wachowski.
Jak z kolei zapewnia burmistrz Daniel Janiak, prywatni właściciele są żywo zainteresowani udostepnieniem swoich terenów pod inwestycje. Są też już ponoć pierwsi zainteresowani inwestorzy.
Ewa15:14, 10.01.2025
4 4
Pomysł dobry ,tylko pytam co robili poprzednicy obecnego burmistrza? ,a no nic nie robili w tej sprawie, ,teraz to sobie mogą stawiać tablice ,miasto bez perspektyw,wioski lepiej się maja . 15:14, 10.01.2025