Zamknij

Gołkowski pierwszy, tuż za nim Janiak, burmistrza wybierzemy w II turze

08:26, 08.04.2024 Aktualizacja: 08:28, 08.04.2024
Skomentuj

W tegorocznych wyborach samorządowych burmistrza Sochaczewa wybierzemy w drugiej turze. 21 kwietnia do walki staną Marek Gołkowski z KO oraz Daniel Janiak z własnego komitetu. W pierwszej turze Marka Gołkowskiego poparło półtora procent mieszkańców więcej niż Daniela Janiaka, zatem można ten wynik uznać za zbliżony.

Sochaczewski ratusz podał wyniki wyborów na burmistrza miasta. Jak wiemy, do rywalizacji tej stanęło sześciu kandydatów. Do drugiej tury przeszli Marek Gołkowski z KO i Daniel Janiak z własnego komitetu.

-  Wedle nieoficjalnych danych wyborcy oddali na Marka Gołkowskiego 3974 głosy (30,96 proc.), na Daniela Janiaka 3787 głosów (29,51 proc.). Trzecie miejsce zajęła Joanna Niewiadomska-Kocik poparta przez 2047 osób (15,95 proc.), kolejne Andrzej Kuśmirek - 1889 głosów (14,72 proc.), piąty wynik uzyskał Tomasz Ertman na którego oddano 710 głosów (5,53 proc.), ostatni był Dariusz Zielski z 427 głosami (3,33 proc.) –

- informuje Urząd Miasta.

Druga tura wyborów odbędzie się 21 kwietnia.

(M. )

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(30)

jerryjerry

24 35

będzie gorąca walka. Przydałaby sie jeszcze jedna debata i wtedy szanse Janiaka rosną bo Gołkowski w Sochaczewie przez wiele lat tylko spał a ze 20 lat to nawet i to nie bo siedział w rzymie albo u ruskich i faktycznie ma małą wiedzę o tym mieście

08:49, 08.04.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GregGreg

27 5

A jaką wiedzę ma Janiak? Jakie działania podjął dla miasta? Kandydując w poprzednich wyborach obiecywal, wifi w calym mieście, przyciągnięcie inwestorów a nawet tak przyziemne rzeczy jak utrzymanie schroniska Azorek. I wszystko w plecy

08:59, 08.04.2024

Mieszkaniec Mieszkaniec

33 42

Gołkowski 60+ i raczej nic dobrego dla Sochaczewa to już nie zrobi, wybieram Janiaka.

08:57, 08.04.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

k.k.

7 16

Oczywiście, że młody więcej zrobi dla mieszkańców.

09:57, 08.04.2024

HajHaj

27 21

Już odcinając to kto poparł Janiaka a kto nie to pragnę zauważyć, że w każdej z okolicznych gmin lub powiatów odświeżenie pokoleniowe na stolcach przyniosło tym gminom wiele dobrego.
Postęp, digitalizacja, cyfryzacja, młodzi ludzie potrzebują młodej głowy u burmistrza, która za tym wszystkim nadąży. Pan Gołkowski sympatyczny, fajnopolak z PeO, ale zupełnie nie czuję od tego człowieka pasji do pracy.

09:04, 08.04.2024
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Znający kandydatówZnający kandydatów

6 7

Wystarczy zamienić 3 zdania z Panem Markiem, żeby wiedzieć, że będzie to człowiek na odpowiednim stanowisku. Wiedza, doświadczenie, kontakty, pasja do Sochaczewa, którą okazywał miastu nawet będąc za granicą. Jedyny sensowny kandydat w drugiej turze.

12:55, 08.04.2024

do : znający kandydado : znający kandyda

1 0

Nie umniejszam panu Gołkowksiemu wiedzy, doświadczenia czy erudycji. Tylko to są cechy potrzebne do piastowania funkcji na trochę zdaje się innym szczeblu i w pracy o innym charakterze, wybory prezydenckie niedługo, niech tam próbuje. W takim małym mieście bardziej skłaniam się ku kandydaturze człowieka o lepszym kontakcie z ludźmi, figura woskowa, która nie będzie wychodziła do Grażyny z warzywniaka czy Brajanusza z serwisu rowerowego to symbol takiej niedostępnej władzy. A
kim oni są? Świętymi krowami? No nie. Są tacy sami jak każdy inny mieszkaniec tego miasta. Zachwyt nad tym jaki to pan gołkowski nie jest ą ę mnie nie przekonuje. Burmistrz niedostępny już był. Ktoś nam da czegoś więcej bo burmistrz ma lepsze kontakty zagraniczne? No litości. Burmistrz ma wspólpracować ze starostwem, z sejmikiem, ale ma być przede wszystkim dla mieszkańców. Zapytam gołkowskiego o problemy mojej dzielnicy to zapewniam Cię, że nie będzie wiedział NIC i tak jak poprzednicy nie pofatyguje tyłka, żeby te problemy poznać i zrobić cokolwiek, zeby zbliżyć się do ich rozwiązania. Janiak wsiądzie w samochód i sam sprawdzi w terenie co się dzieje. Takiej jakści oczekuję. Czy to będzie Janiak Nowak czy inny Sierakowski. NIe znam tego człowieka, ale obserwuję jak wygląda jego kampania i przede wszystkim komunikacja z wyborcą, słucham co mówią o nim ludzie.

10:08, 11.04.2024

KulturalnieKulturalnie

27 39

W drugiej turze wygra Daniel Janiak.

09:14, 08.04.2024
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

LolaLola

18 6

JANIAK NIE JEST MIESZKAŃCEM SOCHACZEWA ,WIEC BEDZIEMY MIEĆ ZNOW POWTORKE Z POPRZEDNICH LAT RZADOW !!ZAMKNIETY URZAD DLA MIESZKANCOW ,ZABETONOWANY URZAD POCIOTKAMI , WYCIETE DRZEWA ,KRZEWY I ZABETONOWANE MIASTO. A DO TEGO DALEJ BEDZIE LEWAROWAŁ W NIESKONCZONOSC DŁUGI OBLIGACJAMI .AZ WEJDZIE DO URZEDU KOMISARZ BO JUZ FINANSE MIASTA NIE BILANSUJA SIE .DO TEGO NAMASZCZONY JEST PRZEZ MINISTRANTA-POSŁA-KACZYSTE !!WIEC NIC W TYM MIESCIE SIE NIE ZMIENI NA DOBRE ,BO KTO ROZLICZY NIE RZADY POPRZEDNIKOW ???...BEDZIE WIEC FIGURANTEM I ZAKŁADNIKIEM PISIOROW ..SZKODA MI TYLKO TYCH WYCIETYCH DRZEW NA PŁACHTY I KARTY WYBORCZE I OKLEJONE PŁOTY I PARKANY ..

09:35, 08.04.2024

NIe NA PIS NIe NA PIS

19 7

Wygra Gołkowski pisiory odchodzą do lamusa

10:17, 08.04.2024

Do kulturalnieDo kulturalnie

10 6

Wygra na fujarce Maleckiego...

10:21, 08.04.2024

Rower1987Rower1987

28 34

Ochron Nas Boże od tego buca z peło...cham w podeszłym wieku tyle w temacie

09:34, 08.04.2024
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

hulajnoga1987hulajnoga1987

7 7

Kto zna pana Marka Gołkowskiego, to wie, kto ma większą kulturę osobistą z tej dwójki. Idź do kościoła spytać Boga czemu nas tak doświadcza tymi marnotrawnymi rządami przez ostatnie lata. Wybór Janiaka to tylko kontynuacja tego co jest. Mam nadzieję, że tym razem coś się zmieni na lepsze.

12:59, 08.04.2024

LOLALOLA

0 1

Kulturalny to on moze jest tylko do tych, których uznaje za równych jemu albo lepszych. Do zwykłego pracownika typu ochroniarz - to jak zdecydowanie kogoś gorszego. Jak to słyszałam to byłam zażenowana jego zachowaniem - cesarz zjechał parobka

12:21, 09.04.2024

SochaczewSochaczew

38 21

Nie rozumiem mieszkańców Sochaczewa. Mając do wyboru konsula RP z ogromnym doświadczeniem krajowym i międzynarodowym, wybierają "miłego DJ-a". Jak to Churchill powiedział: Najlepszym dowodem przeciwko demokracji jest kilkuminutowa rozmowa z przeciętnym wyborcą. Oprócz osoby trzeba patrzeć też na sytuację krajową. W kraju rządzi Koalicja Obywatelska. Na Mazowszu do Sejmiku wygrała Koalicja Obywatelska. Jeśli wygra Janiak z PIS to nawet Małecki nie załatwi żadnych pieniędzy. Wykorzystajmy okazję, że wreszcie możemy mieć człowieka z ogromnym doświadczeniem krajowym i międzynarodowym, który ma ogromne kontakty. Wybranie Janiaka to tak jakby wybrać Poloneza po liftingu, mając do wyboru również Mercedesa CLS. Nawet jak Polonez jest po liftingu to dalej jest to technologia z lat 60-tych. Janiak i jego ekipa nie mają nic nowego do zaoferowania. Oby ludzie z Sochaczewa wreszcie potrafili spojrzeć na sprawę całościowo i wybrali burmistrza na jakiego Sochaczew zasługuje.

09:38, 08.04.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nie dla pisioraNie dla pisiora

47 18

Widać w komentarzach, że Janiak działa z tym oczernianiem przeciwnika. Nie dajcie mu się nabrać, że młody i że z własnego komitetu. Od lat głosował z PiSem, a teraz udaje, że nie ma nic z nimi wspólnego. Nic się w mieście nie zmieni jak on wygra nadal w Sochaczewie będzie rządzić mafia pisowska.

09:49, 08.04.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

11 5

Te wybory To dno.

09:52, 08.04.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

k.k.

16 23

Ludzie mają zaściankowe myślenie. Komu się będzie chciało więcej zrobić dla mieszkańców? Oczywiście że młodemu człowiekowi. Patrząc na władze w naszym powiecie, rozliczając tylko je za to co robią to najwięcej się dzieje gdzie jest młoda władza. Przykład gminy Rybno i Młodzieszyn. Dajmy szansę młodym na zmianę tego miasta na lepsze.

09:56, 08.04.2024
Odpowiedzi:5
Odpowiedz

ww

13 3

Pisząc tak pięknie o młodej władzy to proszę zerknąć jak ta młoda władza zadłużyła gminę. Wszyscy się tak zachłystują Rybnem, owszem gmina poszła do przodu, tylko jaki jest jej dług w chwili obecnej...

10:17, 08.04.2024

do wdo w

2 4

Ze zwięszkaniem się długu się zgodzę, że inwestycje powinny być bardziej zbilansowane do możliwości finansowych gminy. Ale zobaczmy też aspekt jednoczenia mieszkańców gminy i to jak gmina odżyła. W takiej gminie Rybno więcej się działo niż w mieście Sochaczew, a to dlatego że młoda krew ma większe chęci do tego typu inicjatyw.

10:22, 08.04.2024

ww

6 2

Do jednoczenia mieszkańców nie potrzeba non stop organizacji tak rozbuchanych imprez. Przecież te senioriady, grzybobrania, rybobrania, ordery, statuetki itp itd kosztują, inwestycje nie mają tu nic do rzeczy. Właśnie widać jak ludzie rozumieją rolowanie długu, zaścianek wygrywa i tyle w temacie.

10:34, 08.04.2024

do W do W

4 0

Proszę powiedz co robić dla społeczności w takim przypadku, żeby zintegrować społeczność, ożywić życie kulturalne mieszkańców? Zgodzę się z tym, że za dużo jest afiszowania się tym wszystkim co jest robione i wiele rzeczy jest na pokaz.

12:01, 08.04.2024

Nie zgadzam sięNie zgadzam się

12 5

Młodzi to także karierowicze. Gołkowski co miał osiągnąć to już osiągnął i umówmy się stanowisko burmistrza Sochaczewa, przy tym co robił w życiu jest naprawdę niczym wartym pochwalenia...Gołkowski chce zostać burmistrzem, żeby ruszyć miasto z marazmu, natomiast Janiak traktuje to jak trampolinę do dalszej kariery politycznej, bo nic wcześniej sensownego nie osiągnął. Pytanie, czy będzie go stać na większą karierę polityczną. Janiak to na pewno nie jest zmiana dla naszego miasta. Jest to kontynuacja rządów PIS, czyli brak pracy, zero sensownych inwestycji, połowa miasta dojeżdzająca do Warszawy do pracy i druga połowa na magazyny w Błoniu. Nic się nie zmieni. Gołkowski mówił o ściągnięciu inwestorów i jego poprzednie stanowiska pozwalają wierzyć w to, że tak właśnie będzie.

12:44, 08.04.2024

Nie głosuje na PISNie głosuje na PIS

36 12

Tylko nie PIS popieram Gołkowskiego

10:14, 08.04.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

duahDAKSJCLFAduahDAKSJCLFA

0 0

tylko nie platforma! gorszych szkodników po '89 próżno szukać!

13:37, 11.04.2024

kornikkornik

24 8

Jedynym argumentem zwolenników Janiaka przeciw Gołkowskiemu jest wiek... trochę słabo, proszę Państwa. To nie konkurs piękności tylko wybór najważniejszego urzędnika w mieście.

10:44, 08.04.2024
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

OfficialOfficial

8 4

PIS razem z ludźmi od Janiaka ma 11 radnych na 21. KaO nie jest w stanie uzyskać większości co sprawiłoby, że Gołkowski nie miałby realnej władzy tylko stołek, na którym by przysypiał do 75 roku życia :D

15:09, 08.04.2024

DkskDksk

5 4

Nie, nie jedynym, ale dość istotnym. My młodzi ludzie nie chcemy, żeby o naszej przyszłości czy to w parlamencie czy w samorządach decydowały dziadki na emeryturze, którym już na niczym nie zależy, a na pewno nie na zmianach. Ludzie w wieku Golkowskiwgo mają awersję do zmian, zmiany burzą ich poczucie bezpieczeństwa, są wbrew ich emeryckiej naturze. Chce aby rządzili ludzie, którzy będą kreować duże i małe ojczyzny dla pokoleń, a nie patrzyli blisko i krótko oczami zamglonymi zaćmą i jaskrą. Nie mam nic do pana golkowskiego, ale na czasy sztucznej inteligencji, która za chwil kilka będzie towarzyszyła nam na każdym kroku potrzebni są ludzie z trochę świeższym peselem. Grzeje mnie czy popiera go PiS, być może był to pocałunek śmierci. Ale przypominam, że PiS nie rządzi już w PL, więc ich poparcie dla Janiaka nie ma obecnie żadnego znaczenia. Janiak nie musi z pisem czy z Małeckim współpracować, Małecki nie zasiada już w rządzie, jest szeregowym osłem, nic dla Sochaczewa nie ugra. Janiakowi zasadniczo nie jest do niczego potrzebny

21:48, 08.04.2024

kindżałkindżał

1 0

Nie jedynym. Drugim jest że ludzie mają dość rządów PiS

22:29, 09.04.2024

nigdy pis !nigdy pis !

20 7

Lecimy z tym pismakiem DJ. To była by farsa i kabaret z tym z nadania pis

10:45, 08.04.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PelkoPelko

10 17

Tylko Daniel Janiak słowo klasa i szacunek
Umiejętność myślenia lepsza przyszłość Sochaczewa

14:29, 08.04.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

hihihihi

3 1

haha tak to można skomentować tego waszego wysłannika od posła

22:54, 08.04.2024

OfficialOfficial

7 9

Biorąc pod uwagę rozkład sił w radzie miejskiej nie ma sensu głosować na kandydata KaO bo i tak nie zdobędzie większości w radzie. To powinno wzmocnić Janiaka przed drugą turą. Oby wygrał bo jednak to co można o nim powiedzieć na pewno to to, że ma dużo pomysłów i energii. Gołkowski to przysypiałby tylko w tym urzędzie.

15:07, 08.04.2024
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Nie dla pisioraNie dla pisiora

6 0

Aż strach tych pomysłów Janiaka - będzie co sobotę robić na placu kościuszki za DJa ?

16:17, 08.04.2024

TttTtt

2 3

Zgadzam
Się, pan Gołkowski ma wyraźnie zauważalne problemy ze zdrowiem, lepiej byłoby udać się na zasłużoną emeryturę i zadbać o siebie, trochę schudnąć, zmienić dietę, odstawić węglowodany

21:39, 08.04.2024

PiotrPiotr

7 7

Przypominam że Pan Golkowski 8 lat siedział w Kaliningradzie i w Mińsku bialoruskim a więc ten człowiek na pewno dużo widział i dowiedział się o Rosji.do tego w trakcie tego pobytu zdarzył się 10.04.10 i wszystko to co było potem i ten człowiek pozniej wstępuje do partii z serduszkiem.do tego jego syn ma dziwne powiazania z ruskimi o czym można poczytać w necie.Polska jest pełna ruskiej agentury i ulokowanie kogoś takiego w urzędzie w Sochaczewie gdzie obok jest główną jednostka obrony przeciwrakietowej w Polsce to nie jest *%#)!& pomysł..nie mówię że pan Golkowski jest jakimś agentem ale tak z ostrożności bym nie głosował bo takie coś jest możliwe i nie jest to SF.

18:33, 08.04.2024
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Bzdury Bzdury

3 3

Wszystko to bzdury,poczytaj Wikipedia

20:03, 08.04.2024

Co ty gadaszCo ty gadasz

1 0

A nie sądzisz, że do takich krajów jak Rosja nie wysyła się pierwszego lepszego człowieka, tylko fachowca. Utrzymanie dyplomacji z Rosją na zadowalającym poziomie jest niestety w gestii każdego kraju. Amerykanie też tam wysyłają ludzi, ale nie żeby podjudzali do wojny tylko szukali kompromisu. Czy Ci ludzie są rosyjskimi agentami? Ludzie nie rozumieją, że nawet jeśli Rosją rządzą byli agenci KGB, to i tak trzeba z nimi utrzymywać stosunki, bo mają surowce i niskie koszty produkcji w przemyśle. Do tego ciężka historia jaką mamy i prześladowania ludności polskiej wymagały delikatnych zabiegów dyplomatycznych, więc jako Konsula nie wysyła się na pewno Dj-a. Gołkowski może się pochwalić właśnie dużym stawiennictwem za ludnością Polski na tzw. Kresach Wschodnich i kultywowaniem pamięci o Polsce na tych terenach. Żeby dostać pozwolenie na coś takiego w takich krajach na pewno trzeba być fachowcem i bardzo dobrym dyplomatą. Ale nie, lepiej głosować na Dj-a. Ja już naprawdę nie rozumiem, dlaczego Sochaczew musi być tak oporny na jakąkolwiek wyobraźnie. Ja sobie poradzę, wyjadę do Warszawy i będzie cacy, ale wstyd mi, że moje miasto ma tak krótkowzrocznych ludzi, gdzie ludzi satysfakcjonuje praca za najniższą krajową. Baaa. Nawet uważają to za sukces, bo "najważniejsze, że robota w ogóle jest".

12:04, 10.04.2024

MieszkaniecMieszkaniec

4 1

No to ci wybór yutuber Janiak kontra konsul generalny w Królewcu, Już wiecie jak głosować,bo mi za was wstyd,

19:15, 08.04.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JerryJerry

2 2

No na pewno nie na ruska onuce.zapomniales dodać Mińska

19:26, 08.04.2024

Mieszkaniec Mieszkaniec

3 1

Królewiec to miasto w Rosji,nie siej kłamstw,bo to zdaje się pisowski przywilej,tak jak brak wiedzy.

19:47, 08.04.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

3 1

Chyba coś ci się pokręciło w Mińsku był przez dwa lata dyrektorem Instytutu Polskiego,więc co to ma wspólnego z ruskimi.

20:01, 08.04.2024
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

PiotrPiotr

2 1

Ale kolego, mi chodziło o Mińsk białoruski.

20:14, 08.04.2024

WyborcaWyborca

0 0

Czytanie ze zrozumieniem,innego jak białoruski to raczej nie ma , przeczytaj jeszcze raz

21:21, 08.04.2024

Do wyborcaDo wyborca

0 1

Jest w Polsce.czyli uważasz że bialorus nie ma nic wspólnego z Rosją?..no ciekawe

07:02, 09.04.2024

JerryJerry

4 5

Śmieszne jest jak Gołkowski przypina sobie wstążeczkę Ukraińska dla zmylenia.taki myk na który mają się naiwni nabrać to tak jak teraz Zdradek Sikorski robi z siebie rusofoba w sytuacji gdy w latach 2007-2015 był to najbardziej prorosyjski polski polityk(z tych wysoko postawionych) pod względem decyzji i czynow robionych czesto bez rozgłosu

20:21, 08.04.2024
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

joejoe

2 0

janiak=pis to marionetka ministranta. Wstyd dla tego miasta że tacy rwą się do rządzenia, Nigdy już miasto po ich wyczynach się nie podniesie !

22:53, 08.04.2024

do joedo joe

1 2

A uzasadnisz coś czy tylko tak szczekasz, bo tylko to potrafisz? Tyle kasy i rozwoju za pis co przypłynęło do Sochaczewa to w historii miasta nie było i to dzięki temu, że Małecki tę kasę skierował do miasta. Czy Orliński poseł cokolwiek dla sochaczewa zrobił jako poseł? RENCISTA Gołkowski ze swoją babunią w radzie miasta co zrobi? Moze koncerty geriatryczne zorganizuje?🤣🤣🤣🤣

12:32, 09.04.2024

EwaEwa

7 2

Najbardziej mnie ciekawi gdzie Janiak ten parking chce wybudować ,a może koło tego mostu co Osiecki stawiał hahahahahhahha

20:43, 08.04.2024
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

QazQaz

1 3

Jak mówią ci od Donka obietnice to tylko obietnice

20:55, 08.04.2024

JdndJdnd

4 0

Przecież podał kilka lokalizacji, mówili o nich też inni kandydaci, więc to nie jest taki całkiem nierealny projekt.

21:36, 08.04.2024

JerzyJerzy

3 2

Co wy gadacie przynajmniek jak ruskie napadna to on jako przy rusek dogada sie z nimi i Sochaczew obroni przed napascią/

21:00, 08.04.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

2 5

jak Osiecki poprosi elektorat p. Kocikowej o poparcie Janiaka to będzie burmistrzem. Gołkowski ma całkowicie wyczerpany już swój elektorat, a reszta z komitetów, które nie dostały się, prawie nie pójdą na wybory . Pozamiatane. Osobiście wolę Janiaka, bo może ma szanse rozwoju a starszy pan to raczej już do kościółka, papu, kupkę i pospać na fotelu przed telewizorem.

21:01, 08.04.2024
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Wyborca Wyborca

2 3

Ten starszy pan ma doświadczenie polityczne i poparcie partii rządzącej a co ma Janiak z poparciem Małeckiego, który nic teraz nie znaczy,skąd weźmie kasę na swoje obietnice. Cztery lata szybko zlecą ,a Sochaczew po takich rządach Janiaka już się nie podniesie.Nikt mu kasy nie da,a i doświadczenie polityczne zerowe.Nie ma znaczenia czy młody czy starszy,liczą się układy.🙂

21:55, 08.04.2024

wyborcawyborca

1 2

No widzisz, wyborcy mają dość chorych i starych skostniałych układów i wolą młodych, bo się opłaca. Jak jest ktoś dynamiczny i mu się chce to potem zbiera bardzo duże poparcie jak np. wójt Rybna. Podobnie będzie z Janiakiem. A co taki rencista po przejściach moze zaproponować? JEdynie uniwersytet piątego wieku

12:27, 09.04.2024

kijokijo

2 1

Do kościółka to najprędzej Małecki pobiegnie po elektorat dla Janiaka :)

22:41, 09.04.2024

mietek wyborcamietek wyborca

5 1

P.Jerzy gdzie się pan schował. No niech nas pouczy trochę, że źle wybraliśmy. Wyborcy. Czekamy na te dyrdymały.

21:04, 08.04.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ciekawe kto d.a kasęCiekawe kto d.a kasę

6 4

Kto da kasę Janiakowi na te parkingi, chyba Małecki z własnej kieszeni.Gołkowski ma chociaż doświadczenie polityczne i układy.w rządzie.Po rządkach Janiaka Sochaczew już się nie podniesie.

22:03, 08.04.2024
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

WojoWojo

3 2

Święta prawda

22:26, 08.04.2024

MokMok

2 2

Gołkowski zdobył doświadczenie w MIŃSKU. Brawo... Poza tym, czy jeszcze cokolwiek pamięta? Bo w tym wieku to już wiesz, marchewka, pomidorki na działce. Dla niego to jest dobry kierunek

12:24, 09.04.2024

hurahura

2 2

pis szykuje koalicje w samorządzie mazowieckim a tam jest kasa większą niż z Rządu. Już wiesz skąd kasa człeku.Pis i konfederacja biorą cały sejmik a wygrali tam.

23:33, 08.04.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Wyborca Wyborca

1 0

PIS to może Sobie Szykować,jak mu rząd da, tylko, że rząd to koalicja,i

10:03, 09.04.2024

GregGreg

6 2

Powtórzę pytanie bo zginęło, nim otrzymalem odpowiedź od sympatykow Daniela. Jaką wiedzę niezbędną dla służby burmistrza ma Janiak? Jakie działania podjął dla miasta? Kandydując w poprzednich wyborach obiecywal, wifi w calym mieście, przyciągnięcie inwestorów a nawet tak przyziemne rzeczy jak utrzymanie schroniska Azorek. I wszystko w plecy.
Jaka jest gwarancja że obrót miejskimi pieniędzmi nie będzie wyrzuceniem ich w błoto? Pytam pamiętając o zbiórce dla Ukrainy, ktora kupiono zupełnie zupełnie nieadekwatne do realiów stalowe hełmy.

11:55, 09.04.2024
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

GeorgGeorg

4 2

Janiak nie potrzebuje aparatu słuchowego żeby słyszeć od mieszkańców jakie mają potrzeby i ma siłę żeby je realizować. Czy przesiadywanie u RUSKICH i ich zachwalanie to zaleta Gołkowskiego?

12:23, 09.04.2024

do Georgdo Georg

3 0

Za to Ty potrzebujesz lekcji czytania ze zrozumieniem. Pytanie dotyczyło jednego kandydata i konkretnych kwestii. A odpowiadasz na zasadzie a u Was biją murzynów.

13:23, 09.04.2024

Ooooozeszty oŕrrllliOoooozeszty oŕrrllli

1 2

Daniel naobiecywal swoim wyborcom że wszystkich ich zatrudni 🤣🤣🤣 w urzędzie oczywiście a jego rapery będą grać co tydzień za państwowa kasę

21:52, 09.04.2024

DominikDominik

3 4

Postaw dużego ptaka 21 kwietnia na JANIAKA👍👍👍

14:26, 09.04.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

13131313

3 3

Pan M. postawi mu ptaka

17:20, 09.04.2024

MIKIMIKI

3 4

Tylko Janiak reszta do Tuska i polskie rozkładać z gospodarką wreszcie młody niech się wykazuje.

17:33, 09.04.2024
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MIKIZAFRYKIMIKIZAFRYKI

0 1

Tylko Gołkowski reszta do Kaczynskiego i polskie kamienice sprzedawać i Ukraińcow sprowadzac.

22:47, 09.04.2024

Obudźcie się Obudźcie się

0 0

Problem w tym, że większość młodych stąd wyjechała a Sochaczew skurczył się przez ostatnie lata rządów tej ekipy o 5000 ludzi. Janiak to tylko kontynuacja tych rządów, czyli zero pracy i perspektywy dla młodych, bezsensowne inwestycje, zadłużenie miasta, brak rozrywek. Mam wrażenie, że zwolennicy Pisu i Janiaka żyją w jakieś alternatywnej rzeczywistości, albo innym mieście.

12:08, 10.04.2024

BeniaminBeniamin

1 0

Ja jestem za Janiakiem

17:31, 10.04.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

krótkakrótka

2 0

Polacy niezmiennie cierpią na krótką pamięć polityczną. Zapomnieli dlaczego pis doszedł do władzy w 2015 i dzisiaj popełniają te same błędy, które zmusiły ich do głosowania na pis w 2015 roku. Polacy zapomnieli co nawywijał tusk i jego banda, cdo czego doprowadzili ten kraj, przemysł, gospodarkę. Ludzie czytają nagłówki mainstreamowych gazet zamiast poczytać kilka książek, pokusić się o lekturę dokumentów i źródło pochodzenia tuskiewicza i jego załogi, zródło finansowania platformy, powiązania ze stazi. Pchacie kraj znowu w to bagno.
na szczecie platforma i w parlamentarnych i w samorzadowych nie ma wiekszosci. Do wiekszosci tuskiewicz w dalszym ciagu potrzebuje koalicji. Wiec sie tak nie podniecajcie mocno, bo wyrwanie realnej wiekszosci z rak pisu tak jakby sie jeszcze nie udalo

10:28, 11.04.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

W okresie ciszy wyborczej tj. w okresie 24 godzin poprzedzających dzień wyborów i aż do chwili zakończenia głosowania zabronione jest prowadzenie agitacji wyborczej na rzecz kandydatów w jakiejkolwiek formie. Publikacja na portalu internetowym jakichkolwiek komentarzy mających charakter agitacji wyborczej może zostać uznana za naruszenie przepisów ustawy Kodeks Wyborczy oraz stanowi czyn zagrożony karą grzywny (art. 498 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. - Kodeks wyborczy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 684 z późn. zm.).

Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu tusochaczew.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%