Zamknij

Stoisko targowe niejedno ma imię. Poznaj jego rodzaje i wybierz najlepsze dla siebie!

09:41, 12.07.2019 Materiały Partnera Aktualizacja: 09:44, 12.07.2019
Skomentuj

Targi branżowe lub targi pracy to niepowtarzalna okazja do zaprezentowania oferty firmy. Osoby, które tam trafiają, nie są bowiem przypadkowe – każda z nich jest potencjalnym klientem, nastawionym na współpracę czy zakup produktów albo usług. Nic więc dziwnego, że chcesz pokazać siebie oraz swoją działalność w jak najlepszym świetle. Pomoże Ci w tym odpowiednio zaprojektowane stoisko. Bo chociaż na pierwszy rzut oka wszystkie wyglądają tak samo, to detale decydują o ich prezencji, a co za tym idzie, o powodzeniu. Zobacz, jakie rodzaje stoisk można wyróżnić, a następnie zdecyduj, które z nich najbardziej przypadło Ci do gustu.

 

Wyróżniamy cztery typy stoisk przeznaczonych na targi. Czym się charakteryzują?

Projektując stoisko targowe, wystawcy zwracają uwagę głównie na to, jakie systemy pos wykorzystać w jego obszarze. Oczywiście rozplanowanie przestrzeni i umieszczenie w niej odpowiednich ścianek reklamowych, roll upów czy stojaków na ulotki jest niezwykle ważne. Jednak to, jak gotowe stoisko będą postrzegać odbiorcy, zależy od jego „otwarcia na świat”.

- Stoisko rzędowe: występuje najczęściej, a jego cechą rozpoznawczą jest mocna zabudowa, czyli ścianki znajdujące się z trzech stron. Kontakt z klientem odbywa się tylko z jednej strony stoiska, jest zatem dosyć ograniczony. Ta opcja pozwala za to na wyeksponowanie dużej ilości materiałów reklamowych na ścianach.

- Stoisko narożne: otwarte z dwóch stron, co stwarza wrażenie większej przestrzeni i o wiele mocniej przyciąga do siebie ludzi, niż poprzedni wariant. Wyróżnia się rozbudowanymi możliwościami aranżacyjnymi i niską ceną, dlatego wielu przedsiębiorców decyduje się właśnie na nie.

- Stoisko czołowe: znajduje się na nim tylko jedna ściana, co znacznie ogranicza ekspozycję reklam, ale za to zwiększa szansę na przyjmowanie dużej liczby klientów.

- Stoisko wyspowe: umiejscowione pośrodku ciągów komunikacyjnych, z każdej strony dostępne dla odwiedzających. Można zastosować w nim płaszczyzny ograniczające widoczność wnętrza albo z nich zrezygnować, by każdy z daleka mógł dostrzec ofertę.

Niezwykle ważne jest także zastosowanie odpowiednich systemów pos

Dobór właściwego stoiska zależy przede wszystkim od Twoich preferencji, charakteru wystawy, a także budżetu. Pamiętaj tylko, by już po zdecydowaniu się na jeden jego rodzaj wybrać takie elementy wyposażenia, aby tworzyły z nim spójną całość. W przypadku trzech pierwszych dobrym wyjściem będą segmenty oferowane przez firmę Adsystem: zarówno gabloty reklamowe, jak i stojaki na ulotki czy roll upy. Dla czwartego, całkowicie otwartego stoiska doskonałym rozwiązaniem okażą się niskie systemy pos, które nie ograniczają widoczności, jak również odznaczający się z daleka roll up.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%